Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen ****

Haus Alle Jahreszeiten Willingen
9,6

Zoover award

510 reviews over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in het Nederlands

Bijzonder gastvrij en netjes en schoon

Geert, 13-10-2017

Wij komen hier al heel veel jaren en het is nog steeds fantastisch hier. De heren eigenaars zijn netjes en voorkomend, vriendelijk en leuk in de omgang. Ze weten hoe ze met mensen dienen om te gaan. Verder is het appartement om door een ringetje te halen, superschoon! Ik heb hier nog nooit iets kunnen ontdekken wat niet goed in orde is. Ook het ontbijt is heerlijk en overvloedig. Wij houden van rust en dat vind je hier. De heren Rob en Loet zorgen voor de benodigde prettige sfeer.

Ook al komen we hier al jaren, er valt nog steeds veel te ontdekken in deze mooie omgeving en natuur. Wij komen volgend jaar en de volgende jaren weer terug. Iedere keer als wij hier arriveren voelt het als thuis komen en zo hoort het ook. Super!!!

Wilma, 8-10-2017

Mooi, in stijl ingerichte vakantiewoning aan de rand van het plaatsje. Daardoor sta je direct midden in de natuur. Tegen de avond hebben we reeën gespot, zo leuk. De gastheren zijn altijd in voor een praatje. Ze maken een heerlijk ontbijt. Woning was superschoon, alles wat je nodig hebt is er. Een aanrader, zeker voor rustzoekers en wandelaars.

Gezellig!!

JVD, 8-10-2017

Prima gezellige appartementen. Heerlijk ontbijt. Dat hebben Loet en Rob met veel passie geweldig voor elkaar. Een 9!!! Met een grotere tv een 10!!!😜😜. Omgeving ook geweldig. Willingen leuke plaats.
Gereisd met partner in september 2017

Sfeervol appartement in een mooie omgeving.

Hans en Josee, 8-10-2017

Zeer goed verzorgd appartement. Hygiëne: Top,

Zorgzame en gezellige gastheren Loet en Rob.

Wij komen graag terug.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig en komen volgend jaar zeker weer terug.

Will.Groenhuizen, 8-10-2017

Schoon en nog eens schoon.zefs de rand boven de douchdeur is stof vrij.

Goed ontbijt en iedere dag weer anders.

Heerlijke omgeving . Mooie lokatie goed appartement

Gereisd met vrienden in augustus 2017

tot in de puntjes verzorgd en zeer gastvrij

Lansink, 8-10-2017

Keurig ingericht, heel schoon met de heel gastvrije en sympathieke gastheren Rob en Loet
Gereisd met partner in september 2017

Als vanouds een beetje thuiskomen!!

Hennie en Jan, 7-10-2017

Super locatie je kan alle kanten op, en alle gemakken zijn voor handen of in de buurt.
Gereisd met partner in oktober 2017

Gigantisch mooie plek om jehoofd leeg te maken

Henk en Jolanda, 7-10-2017

Mooie schone appartementen en een uitstekend verzorgende ontbijt service. Alles was goed gezellige gastheren.
Gereisd met vrienden in september 2017

Batterijopladend

Eef van oosterwijck, 7-10-2017

Ondanks het minder goede weer hebben we weer heeeeel erg genoten van ons verblijf. We voelen ons hier altijd direct thuis. De gastheren zijn top! Het appartement kraaknet!
Gereisd met partner in augustus 2017

t is of je thuis komt bij Rob en Loet

fam. Grelling, 7-10-2017

Deze mensen hebben alles zo super voorelkaar, dat het telkens een feestje is om bij hun onze vakanties door te brengen. Hebben wel es vaker op andere plaatsen in het verleden wat gehuurd, maar nergens is het zo schoon,vriendelijk en netjes als bij hun. We genieten altijd weer en voelt als thuiskomen. Boeken op dag van vertrek altijd een ontbijt,die zeer goed verzorgd is en de prijzen van de appartementen zijn ook heel goed betaalbaar. Zij verdienen de Award gewoon, fijne en lieve mensen zijn hun die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Wij komen er nu een aantal jaren en het verveelt totaal niet! Dus, Rob en Loet, ga zo door!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen in Willingen-Usseln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Alle Jahreszeiten Willingen scoort een 9.63 uit 10 op basis van 513 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: