Hotel Rüters Parkhotel ****

• Ligging t.o.v. pistes6,8

28 reviews over Hotel Rüters Parkhotel in het Nederlands

Aan te bevelen hotel

Patsy, 8-8-2017

Centrale en toch rustige ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamer en moderne badkamer. Gevarieerd ontbijt- en avondbuffet.

Beperkte parkeermogelijkheid. Receptie en inkomhal is nogal oubollig.

Gereisd met partner in juli 2017
Team der Rezeption, Geschäftsführung, 11-8-2017

Liebe Patsy,

vielen Dank für Ihre Bewertung. Bei der Parkplatzzuweisung sind wir unseren Gästinnen und Gästen gerne behilflich. Es freut uns sehr, dass Ihnen von der Lage des Hotels über das Hotelzimmer mit seinem Bad hin zu den Mahlzeiten alles gefallen - auf bald!

Mit herzlichen Grüßen aus dem Hochsauerland

Ihre

Familie Rüter

Fantastisch behalve het weer

Guy, 12-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig hotel, alles tot in de puntjes verzorgd, gratis parking vlakbij de ingang, bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer lekker, uitgebreid eten... Geen negatieve punten. Het weer begin maart is niet bijzonder, ook niet voor wintersporters.
Gereisd met partner in maart 2017
Team der Rezeption, Geschäftsführung, 8-4-2017

Sehr geehrter Herr 'guygoewie',

vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.

Hoffen wir, dass das Wetter bei Ihrem nächsten Besuch besser ist.

Wir freuen uns auf ein Wiedersehen.

Mit besten Grüßen

Bijtank-weekje

M. de Roos, 15-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

Net weer terug van ons kleine weekje bijtanken in Ruters Parkhotel in Willingen.

Persoonlijke benadering begint bij het inchecken en blijft zo tot uitchecken...ook nu met de nieuwe manager!

Eten is een feestje....mooie ambiance en heerlijke smaak.

Kortom: een aanrader om bij te komen en even "raus aus dem Alltag-stress" te gaan!

Gereisd met partner in oktober 2016
Team der Rezeption, Geschäftsführung, 19-10-2016

Liebe Familie de Roos,

es freut uns sehr, dass Sie mal wieder bei uns im Hause zu Gast waren und wir Ihre Auszeit mit unserer persönlichen Atmosphäre verfeinern konnten - auf bald!

Mit herzlichen Grüßen aus dem Hochsauerland

Ihre

Familie Rüter

Fijne vakantie

Huinink, 17-8-2016

Bij het instellen van de tom-tom hadden wij de verkeerde Willingen. Die ligt ruim 100 km naar beneden. Dat is vervelend en wij waren blijkbaar niet de eerste ( en ook niet de laatste vrees ik). Dat was vervelend maar niet zodanig dat onze reis erdoor verpest werd ware het niet dat de belangrijkste weg naar het "goede" Willingen (Upland!!!) afgesloten was door werkzaamheden. Normaal gesproken stuurt de tom-tom je via een andere route maar hij bleef maar aangeven dat wij moesten keren en die route te nemen. Een beetje in paniek het hotel maar gebeld. Ik werd door de lieve Frau Scholz heel erg fijn geholpen. Zij bekeek de route op internet en gaf mij door hoe ik het beste kon rijden. Na een reis van 6,5 uur ( normaal zouden wij er 2,5 uur over kunnen doen) kwamen we aan in het hotel en we hebben genoten. Goed eten en 's avonds lekker in het zwembad en in de sauna. Een echte aanrader met heel vriendelijk personeel...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Team des Parkhotels, Geschäftsführung, 18-8-2016

Liebe Frau Huinink,

ja, es gibt noch einen weiteren Ort, der Willingen heißt. Nur liegt er in einiger Entfernung im Westerwald ... Gut, dass Sie auf diesen Sachverhalt hinweisen und damit hoffentlich andere Reisende davor bewahren, den Umweg fahren zu müssen - denn nicht jeder hat eine Frau Scholz. Willingen (Upland) ist einfach auch schöner ;-)

Besuchen Sie uns bald wieder!

und das Team des Parkhotels

Heerlijk genoten in het hotel

luuk & Paulien, 17-3-2016

Mooi hotel gelegen in een zijstraat van de hoofdweg midden in het centrum van Willingen met een Bosrijk/ heuvelachtig uitzicht.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt buffet en goed verzorgt diner, kamers zijn ruim en schoon dik in orde.(alleen waren de bedden voor ons te zacht)

De pistes zijn makkelijk te bereiken. Na een boswandeling of het skiën is het heerlijk zwemmen in het zwembad onder in het hotel en voor de liefhebber is er ook een sauna en Turks stoombad. Er zijn badjassen en badhanddoeken op de kamer aanwezig.

Gereisd met partner in maart 2016
Team des Parkhotels, Geschäftsführung, 18-3-2016

Lieber Iuuk, liebe Paulien,

herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung Ihres Erholungsurlaubs zu schreiben. Die ruhige und doch zentrale Lage des Hotels ist eine kleine Besonderheit unseres Hauses - schön, dass sie Ihnen neben dem Frühstücksbuffet und unserem Service besonders entsprochen hat. Besuchen Sie uns bald wieder!

zoals elk jaar: heerlijk

Ilse, 3-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Typisch Duits familie hotel waar we sinds 2010 jaarlijks komen. Personeel altijd even hartelijk. Kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt uitgebreid en lekker. Ook het avondeten is goedverzorgd en smakelijk.

De ligging van het hotel is prima, midden in het centrum van Willingen. De pistes zijn makkelijk te bereiken. Na het skiën is het heerlijk zwemmen in het zwembad onder in het hotel en vervolgens gebruik te maken van de sauna of het Turks stoombad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016
Team, Geschäftsführung, 18-3-2016

Liebe Ilse,

herzlichen Dank für die sehr positive Bewertung. Es freut uns zu lesen, dass es Ihnen so ausgezeichnet in unserem Hause gefallen hat. Besuchen Sie uns bald wieder!

Fijn hotel

ajahans, 20-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Niet te groot, gemoedelijk hotel. Goede keuken; zowel a la carte als half pension. De studio-comfortkamer is groot met apart zitgedeelte. Bovendien hadden wij een dakterras.

Het hotel ligt midden in het plaatsje; dus zeer centraal. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel beschikt over eigen parkeerplaatsen, enkele overdekte plaatsen en enkele garages.

Gereisd met partner in oktober 2015
Team des Parkhotels, Geschäftsführung, 18-3-2016

Liebe/r ajahans,

schön, dass es Ihnen in den Studio-Komfortzimmer so ausgezeichnet gefallen. Das Lob an die MitarbeiterInnen - insbesondere an die der Küche - leiten wir gerne weiter - bis bald!

Goed hotel, lekker eten

E., 16-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vriendelijk personeel, grote kamer, uitzicht op bonen, grien in ieder geval, oog voor details (goed gevulde minibar, lekkere terrasstoelen, fruitschilmesje en schaaltje, tas voor badhandoeken, etc), schoon, fijn zwembad net zeer uitgebreide wellnesfaciliteiten, ruimte om fietsen te stalken. en heerlijk eten. Gevarieerd, gezond, echt heel goed.

Interieur is wat gedateerd of meer afgestemd op ouderen. Er verbleven ook veel ouderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima hotel

P en m, 5-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel 2 tweepersoonskamer met kinderen van 11 en 13 heerlijk geslapen wel iets gedateerd maar schoon

, halfpension goed ontbijt en diner in buffet vorm, aardig personeel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Dit hotel is ons tegengevallen

Theo en partner, 26-8-2014

Wij hebben niet de kamer gekregen die we geboekt hadden,maar in het oude gedeelte, kamer was (gerenoveerd)niet schoon rook muf kale muren en ook in de badkamer bleef je plakken aan de vloer.De etage was alleen via een trap bereikbaar ook deze was smerig.

Wat betreft het ontbijt,hier is niets op aan te merken,maar het diner was niet wat vermeldt stond in de reisgids n.l.keuze diner maar een sober buffet met elke dag buiten het saladebuffet de ene avond broccoli en de andere avond spinazie en ook het desert was elke dag het zelfde.

Vlees was vaak koud ook wat betrof het vlees wat van de grill kwam tijdens de grillavond. Dit is zeer zeker geen 4 sterrenhotel.

Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rüters Parkhotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rüters Parkhotel in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rüters Parkhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rüters Parkhotel scoort een 8.75 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: