Aparthotel Hochheide ****

22 reviews over Aparthotel Hochheide in het Nederlands

Toppertje

Cobus, 16-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heerlijke plek om te verblijven. Net buiten het dorp, wat hoger gelegen. 5 minuten lopen naar het dorp. Kamer zeer groot, fijne bedden, ruime badkamer met lekkere inloopdouche. Helaas geen Nederlandse TV, wifi signaal was dramatisch slecht. Begane grond is prachtig verbouwd, leuke bar maar tijdens ons verblijf was er niets te beleven. Ondanks dat het hotel vol zat, heerste er rust. Bij vol hotel wel effe zoeken naar parkeerplek. De wellnes is geweldig, erg mooi. de infraroodsauna kregen we niet aan de praat. Ontbijt prima, bijvullen mag beter, zuivelproducten werden niet gekoeld, dat was jammer. Je krijgt een vaste tafel toegewezen. Al met al, absoluut voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk luxe appartement

Bertje, 14-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een heel fijne week gehad in een 4 persoons appartement. Ruim, schoon en comfortabel. Complete keuken met vaatwasmachine. Prima wellness / saunacomplex in het hotel met 2 sauna's, stoombad, voetenbadjes, infraroodsauna en een fijne rustruimte.

Het ontbijtbufet was uitgebreid en werd tot het laatst toe steeds aangevuld. Het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt vlakbij het zwembad, schaatsbaan en infopunt.

Wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super accommodatie

Daan de J, 18-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruime schone kamers. Waren met een groep van 10 vaders/moeders en 13 kinderen en alles was goed geregeld. Ontbijt was erg lekker. Jammer dat er geen restaurant was, maar de bar was met deze groep gezellig. Dichtbij op loopafstand een groot zwembad, schaatsbaan en bowling. Elke dag met de auto naar de skipiste wat dichtbij is. Willingen is een aardig dorpje met voldoende eet mogelijkheden.

Kortom volgende keer weer hierheen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Zeer net hotel

Rob en Margareth, 20-10-2014

We kunnen een verblijf in hotel Hochheide iedereen aan raden. Het hotel is zeer netjes, kamers zijn groot en goed ingericht. Personeel is zeer vriendelijk. Informatie voorziening is goed. Ontbijtbuffet is rijkelijk en voor ieder wat wils. Het nieuwe barretje is een verrijking en gezellig ingericht.
Gereisd met partner in oktober 2014

Aanrader!

Lisanne, 12-5-2014

Heerlijke kamer, op een rustige plek in het dorp. Zeer ruime familiekamer, met twee slaapkamers, twee badkamers, en een ingericht keukentje. Lekker schoon. Goed ontbijt. Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed.

Geen restaurant, maar die zijn er genoeg op loopafstand. Bijvoorbeeld het Brauhaus voor een eenvoudige schnitzel en een patatje, maar óók heel goed eten bij het Waldecker Hof! Dit gedeelte van Sauerland is erg mooi, heerlijk om te wandelen (met de kabelbaan naar boven beginnen aan een wandeling). Met de Meine Cart heel veel gratis te doen. De jongens vonden het rodelen, en de klimwand fantastisch. Maar ook het Kletterwald in de buurt van Winterberg is gaaf. Goeie pizza' s bij Pizza Pie in Usseln.

Dit hotel is een echte aanrader. Wat de jongens wel jammer vonden is dat de tafeltennistafel niet gebruikt kon worden ivm de verbouwing. Maar we begrepen dat in juli 2014 alles klaar is, de wellness, maar ook de speelkamer inclusief tennistafel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Geweldig hotel, mooi, schoon en prima ligging

Wilma quekel, 8-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

De accommodatie is super, geweldig ontbijt en de mensen van het hotel zijn super aardig.

Ook is er genoeg te doen, het hotel heeft een meine card+ waarmee je heel veel leuke dingen kunt doen die helemaal gratis zijn.

We gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

We komen zeker terug!

J. van Vuure, 27-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een appartement, 10 dagen, elke dag schoonmaak, zeer vriendelijke familie Behle, aandacht voor de gasten en tips voor leuke uitjes. Soms moet je even wachten op ontbijtaanvulling maar dat is niet erg.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastische appartementen!!

John, 5-8-2013

Fantastische appartementen vlakbij het centrum en zwembad.

De Fam. Behle geeft je het gevoel dat ze alles doen om je een top vakantie te bezorgen.Ontbijt is prima en voldoende,willingen plus card krijg je er gratis bij.

Wij zijn hier 1 week geweest in de zomervakantie en het was helemaal TOP!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Ontspannen verblijf.

Harrie Eijkelhardt, 3-11-2011

Wij waren met 4 volwassenen in een woning van het "Appart Hochheide"

Fantastische woning,2 grote slaapkamers en 2 ruime badkamers.Elke dag werd de woning schoongemaakt en werden de bedden opgemaakt.

Wij hadden ook ontbijt geboekt.Het ontbijtbuffet was geweldig,diverse soorten brood en broodjes,diverse soorten broodbeleg,roerei en gekookte eieren,fruit en diverse soorten yogurt en kwark.Wij kwamen niks te kort.De familie Behlen is gastvriendelijk en staat voor je klaar.Wij hebben heerlijk genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Mooi hotel!

Susan, 26-10-2011

Erg mooie kamers! Op loopafstand van het centrum en de pistes. Ontbijt was uitgebreid.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Hochheide bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hochheide in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hochheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hochheide scoort een 9.06 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: