Appartement Haus Alexandra ****

3 reviews over Appartement Haus Alexandra in het Nederlands

In 1 woord: geweldig

Wessel Kroon, 18-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruim appartement, volledig ingericht, schoon en grote tuin. Vriendelijke ontvangst. Uitzicht op dorp en startpunt voor vele wandelingen o.i.d.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prachtig appartement!

fam Lemmen, 8-8-2013

Wij zijn in de week van 29 juli 2013 bij haus Alexandra geweest. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Toen ze ons appartement liet zien waren we zeer verrast door de ruimte. Mooie ruime woonkamer, geheel ingerichte keuken, twee ruime slaapkamers, badkamer met douche en een groot balkon met prachtig uitzicht. We hebben een heerlijke week gehad in Willingen. En zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan naar haus Alexandra! Prijs kwaliteitverhouding is heel goed.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

fantatisch huisje

speklap37, 19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

mooi en compleet en schoon huisje met een leuke tuin voor de kids en toch maar 3min lopen naar het centrum
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alexandra in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alexandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Alexandra scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: