Hotel Flair Hotel Central ***

26 reviews over Hotel Flair Hotel Central in het Nederlands

Oubollig hotel, typisch duits

L.A. Göttgens, 14-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Kamers netjes, badkamer anno jaren 60 (inclusief riool stank), wifi op kamer deed het niet, ontbijt buffet prima.
Gereisd met partner in september 2017

Gemoedelijk en goed Duits hotel

Maurits, 14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een 2 persoons kamer met 2 extra bedden voor de kinderen met halfpension geboekt via Lidl-reizen. We kregen kamer 212: Een ruim appartement met 2 slaapkamers, woonkamer met keukentje en zeer ruime badkamer met bad en aparte douche. Het hotel wordt gerund door wat oudere, vriendelijke dames. Het ontbijtbuffet was goed! Er was o.a. graved lachs en franse kazen. Het avondeten werd aan tafel geserveerd. Steeds een wisselende soep vooraf, keuze uit 3 hoofdgerechten en een toetje. Het was altijd lekker en veel. De kinderen kregen ook soep vooraf en mochten het hoofdgerecht kiezen van een kinderkaart en kregen ijs toe. De kabelbaan en het Lagunen-Erlebnisbad liggen op loopafstand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima hotel

Leny Frijns, 23-4-2017

Wij hadden een zeer ruime kamer. Het eten was prima en het personeel is heel erg vriendelijk.

Dit hotel kan ik echt aanraden. Bij touroperator Belgie geboekt.

Gereisd met partner in april 2017

De kamers oud bollig

annet, 4-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met zwembad eten is prima

De wc en douches oud bollig ( bruin tegels) ontbijt veel keus personeel erg vriedelijk

Gereisd met partner in juli 2016

Hartelijke familie, zeer gastvrij en top service

heinroovers, 3-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Service met een smile. Goed georganiseerd en schone kamers. Eten erg lekker.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

we komen zeker terug

iris, 17-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles was er goed.Lekker eten.goed ontbijt.mooie ligging.We gaan in de zomer zeker terug.Er is er zoveel te doen in de buurt
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Prima hotel

loteling, 3-8-2014

Wij verbleven er een week.

Het personeel is top .

Het ontbijt en avondeten zijn goed er is voldoende maar geen overvloed.

Bij het avondeten is het nuttigen van een flesje wijn enkel voor de snelle drinkers , alles volgt iets te snel achter elkaar, wij hebben dus vanaf de 2e dag enkel een glas ipv een fles gebruikt :)

geen wifi op de kamer, wel op de hal van elke verdieping.

Inderdaad straatwerken voor de deur maar dat stoorde totaal niet!

redelijke ontspanningsruimte met zwembad, whirlpool , gratis infraroodcabine en sauna, solarium en een gratis kegelbaan.

de parking is niet enorm maar wij kregen wel een gereserveerde plaats bij aankomst met een beetje puzzelwerk kunnen er toch zeker 16 auto's op de hoofdparking , de parking achter het hotel was altijd leeg...

Gereisd met partner in juli 2014

Tophotel prijs kwaliteit

karel2365, 30-6-2014

Ideale verblijfplaats voor wandelaars. Uitstekend wandelnetwerk vanaf het bezoekerscentrum (kort bij het hotel gelegen) Wandelkaart aanschaffen, werkt zoals knooppunten bij ons. Willingen (Upland) voor GPS. Het is een gezellig stadje met vele winkels en restaurants. Momenteel waren er rioleringswerken in de straat, maar dit gaf niet veel overlast of lawaai.

De kamers zijn groot met zithoek en worden netjes onderhouden. Heel vriendelijke uitbaters en personeel, komen meermaals vragen of alles naar wens is. Het eten was steeds lekker en meer dan voldoende.

Gereisd met partner in juni 2014

Super goed hotel!

erik Bresseleers, 6-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is prima gelegen,je kunt alle kanten uit.

De kamers zijn ruim en proper.

Het eten was zeer goed,voor het avondeten kon je kiezen uit 3 menu's en was super lekker.

Je wordt ook aan tafel bediend,dus geen drukte van rondlopende mensen.

Personeel was heel vriendelijk.

Een echte aanrader voor die prijs.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Goed vertoeven

a, 9-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Inmiddels dit hotel 4 maal bezocht. Het blijft een prettige verblijf al is het sanitair in de kamers aan vervanging toe. Eten is goed. Boek je half pension , dan kan je s moegens tijdens het genot van het ontbijtbuffet he keuze maken.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Flair Hotel Central bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flair Hotel Central in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flair Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flair Hotel Central scoort een 8.34 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: