Hotel Bürgerstuben ****

31 reviews over Hotel Bürgerstuben in het Nederlands

Prima hotel

Henk, 11-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prima hotel met fijn zwembad. Avond eten bij half pension was niet super maar wel okay. Ontbijt was prima.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

uitstekend

lijftogt, 4-10-2017

Je moet vooraf afspraak maken over soort en plaats van kamer.

Wij kwamen in de kelder van het hotel terecht met halsbrekende toeren om die te bereiken. Steile trap achter deur met dranger. Voor 80+ teveel van het goede.

Gereisd met partner in september 2017

Zeer verzorgd en gemoedelijk familiehotel

Knispel, 26-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ook zeer milieubewust werd er met het eten omgegaan, zodat het restant van het buffet tot een minimum beperkt bleef. Voor mensen die slecht ter been zijn, is deze omgeving met heuvels en dalen niet erg geschikt. De omgeving kent veel leuke dorpjes met het bekende fachwerkhauser.
Gereisd met partner in augustus 2017

Rectificatie

M.Pol, 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes1

Prima hotel, uitstekend eten, alleen is er niets te doen in hotel na 21.00 uur, je kunt ook op andere terassen na 21.15 niets meer bestellen, in ons eigen hotel mocht het binnen nog wel maar ook 1 drankje meteen afrekenen want dan is het ook einde.De bediening op terras van burgerstuben was niet best, weinig plek maar toch duurde het erg lang voordat je wat kon bestellen, muv een jongedame, die bediende vlot en prettig, met ons zijn verscheidene mensen opgestapt om ergens anders iets te bestellen. Ook hadden wij een onoverdekt balkon, dus als het regent kun je niet buiten zitten en beneden in het café ook niet, hotel leek wel uitgestorven na 21.00., beetje jammer.
Gereisd met partner in juli 2017

nooit meer

Fam van den Berg, 29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

vooral voor oudere mensen [met een handicap] veel trapjes en afstapjes parkeren is hopeloos voor het gebouw mag je alleen maar uitladen dan moet je naar de achterkant van het hotel daar zijn ook maar 4 a5 plekken dus altijd vol ik heb zuurstof voor mijn copd dan moest ik nog verder naar boven dat was geen doen wij hadden een kamer met badkuip waar wij in moesten klimmen douchkop ging alle kanten op wc bril zat los verders het bed was goed en het eten was prima
Gereisd met partner in juli 2017

goed hotel, goede kamers,diner en ontbijt perfect

Martin, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bediening was goed, zwembad, fietsen stalling. Prijs kwaliteit uitstekend!!!!!!

Wij zaten op de heenweg in de verkeerde Willingen (Niet Alleen wij) Graag voor de volgende gasten, de postcode toevoegen op de bevestiging.

Was 120 km om rijden.(zonden van de verloren Uren)

zeer goed

datori_1, 9-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

gezellig personeel. en schone kamers en.goed eten..zeer goed ontbijt en goed avond eten . zeker de prijs waard. via touroperator.
Gereisd met partner in juni 2017

prima hotel met lekker eten en vriendelijke staf

René, 7-6-2017

Hotel ligt aan de hoofdstraat door Willingen. De service van de staf was prima; met name Wioletta was erg aardig en behulpzaam. De huiswijn is 5.30€ maar dat is niet een glas maar een kwart liter! Prima prijs dus.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel in een prima omgeving

W. Willemsen, 30-5-2017

Ligging van het hotel in het centrum van Willingen. Prima ontvangst. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Uitzicht goed. Maaltijden goed verzorgd.
Gereisd met partner in april 2017

In alle opzichten prima bevallen !

J.M. De Bruijn, 27-5-2017

Door toeval ontdekt, dit in het centrum liggend familiehotel. Via HP-arrangement met 4 overnachtingen ervaren hoe fijn een korte vakantie kan zijn.

Zo goed dat men het eigenlijk geheim zou willen houden.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bürgerstuben bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bürgerstuben in Willingen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bürgerstuben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bürgerstuben scoort een 8.32 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: