Appartement Klipp ***

Klipp
9,3

3 reviews over Appartement Klipp in het Nederlands

Dirk Takken, 4-1-2008

Wij komen hier al een paar jaar bij de familie Klipp. Voor wie de rust zoekt, is dit een ideaal adres. Vanuit het appartement loop je zo de natuur in. In de omgeving is van alles te beleven, ook om te winkelen, bv Kassel. In Kassel heb je de Wilhelmshohe, met de Hercules. Dit moet je gezien hebben. Voor wat betreft het appartement beneden inhet dorp, dit is goed. Krijg je kans om bij Gisela het appartement bij haar huis te krijgen, dan heb je een heel mooi gezicht over het dorp.

een regelrechte aanrader.

Gereisd met partner in januari 2008

Martine Schaaij, 23-1-2007

Ik kom hier al zeker 15 jaar met mijn familie (een lang weekend) en het is ieder jaar genieten!!!!

Eigenlijk een beetje ons "tweede huisje" geworden.

Als je rust zoekt en lekker wil wandelen, is dit een heerlijke plek.

De eigenaresse is hartelijk en en vriendelijk en alles ziet er zeer verzorgd uit.

Het plaatsje zelf is erg klein, maar in de buurt genoeg grote plaatsen.

Kassel, Melsungen en de Höhe Meisner zijn zeker een aanrader!

Ik ga me weer voorbereiden op een heerlijk weekend Wichte!!!!

Gereisd anders in januari 2007

van der Laan, 19-10-2006

we gaan nu voor de 3e keer naar dit huis toe en raken nooit uitgekeken. leuk dorpje, kunt er mooi wandelen, leuke steden in de beurt. goeie services en absoluut niet duur. ook een leuke kinderkamer waar je kunt tafeltenissen. ook een kleine speeltuin in de buurt. wat wij doen is met een skateboard van de berg af. echt een aanrader om te doen. kortom een hele leuke en actieve vakantie!!
    Gereisd familie in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Klipp in Wichte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Klipp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Klipp scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.