Camping Hinterland

6,3

21 reviews over Camping Hinterland in het Nederlands

voor verbetering vatbaar

vakantieganger, 18-8-2017

mooie etage camping ,verouderd sanitair ,Warme water snel op, struiken aan de kant van het uitzicht te hoog.
Gereisd met partner in augustus 2017

Hartelijke ontvangst op eenvoudige camping

Edwin en Liesbeth, 14-7-2016

Zeer hartelijk ontvangen met zelfs een aankondiging op een bord. Leuk hoor.

Het is een eenvoudige en gedateerde camping, maar alles is aanwezig. Sanitair is verouderd, maar schoon en alles werkt naar behoren. Gezellige bar waar wij een EK wedstrijd hebben gekeken. Henk en Ellen zijn erg vriendelijke mensen.

Kortom wij hebben een paar leuke dagen beleefd. De omgeving is prachtig en de plaatsen Marburg, Herborn en Dillenburg zeker de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Armoedig en ongeïnteresseerd

saskia, 6-7-2016

Mooie omgeving, openlucht zwembad buiten de poort en goed italiaans/indiaas restaurant in het dorp. Dat zijn de enige pluspunten van de camping.

Sanitair is verouderd, dat vind.ik niet erg, de zeer matige schoonmaak wel! Verder is het douchewater snel op. Er is douche met geiser, water was koud en niet in te stellen.

Het speeltuintje is gewoon gevaarlijk. De mini golf is slecht onderhouden.

Het eten.in het restaurant is een afrader. In het dorp wel goed en betaalbaar restaurant.

Ik weet niet welke familieleden de positieve reviews hebben geplaatst, maar wij vonden uitbaters ongeïnteresseerd op het onbeleefde af. Op dinsdag in hoogseizoen zijn ze gewoon dicht!

Dorpjes in omgeving zijn wat verloederd en veel leegstand.

Kortom: dit was eenmalig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk rustig en een prachtige omgeving

Peter en Angelique, 6-7-2016

Heerlijk rustige camping met vriendelijke eigenaar. Mooie staanplaatsen en goed startpunt voor leuke tripjes.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Zeker om weer terug te komen.

Giny, 31-5-2016

Heerlijke rustige camping waar je welkom wordt geheten door Henk en Ellen.

Je kan hier heerlijke wandelen.Wandelkaarten met duidelijke routes zijn hier gratis beschikbaar .

Mooie steden zoals Dillenburg en Marburg zijn de moeite waard om te bezoeken.

Winkels op 1,5 km afstand en een mooi zwembad op 200mtr

Gereisd met partner in mei 2016

rustige mooi omgeving

johan, 16-5-2016

Rustige camping vriendelijke eigenaar met geduld voor de kampeerder. Het sanitaire is gedateerd maar voldoet goed douche netjes en lekker warm. Afwas gelegenheid ruim aanwezig met gratis warm water waar vind je dat nog. Op het terras is het goed toeven voor een drankje en er is gratis WIFI, ook kan men een éénvoudig hapje eten. Kortom zeker een aambeveler met of zonder kinderen.
Gereisd met partner in april 2016

zeer fijne rustige camping

marjan, 14-5-2016

Wat een schitterende natuur hier in steffenberg op camping hinterland van Henk en ellen van der wal. Grote ruime plaatsen van 10x10 m met over het algemeen mooi uitzicht over het dal.. De eigenaars zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam als er problemen zijn van wat voor aard ook. Vanaf de camping kan men zeer mooi wandelen, ook heeft de eigenaar wandelkaart en die men gratis mag gebruiken voor een goede dag wandeling. Op het zonnige terras kan men genieten van een drankje en Gratis wifi ook is het mogelijk om een eenvoudig hapje te eten.

Het sanitair is gedateerd maar werkt verder prima, ook is er warm water in het afwas gedeelte wat gratis is, een wasmachine ne droger tegen betaling. Min punten kan men altijd wel vinden ik vind echter dat je op een camping niet al te veel eisen mag en hoef te stellen vandaar dat ik zeker over deze mooie camping erg positief ben, zeker aan te raden voor een rustige en natuur vriendelijke vakantie met of zonder kinderen.

Gereisd met partner in april 2015

Geen echte aanrader

D.Visser, 5-9-2015

We hadden een mooie plek met mooi uitzicht. Maar tevens veel last van de weg die onderlangs liep. verbaast ons dat niemand erover geschreven heeft, wat een racebaan is dat! Sanitair moet vaker schoon gemaakt worden als de camping vol staat. Er is ook een douche met geiser dus als de boiler leeg is kan er nog wel gedouchet worden. Hebben er wel heerlijk gegeten. We stonden er een week maar vinden het niet echt voor herhaling vatbaar....
Gereisd met partner in juli 2015

Zeer matig

Herman, 19-8-2015

Mooie plaatsen, oud sanitair, dat slecht wordt schoongemaakt. Na 18:00 is de boiler leeg, is er dus geen warm water meer. Zijn afgegaan op eerdere beoordelingen maar die blijken oud te zijn. Ontvangst was goed. Na onder een koude douche gestaan te hebben dit aangegeven bij de eigenaar, die in zijn restaurant een biertje zat te drinken. Op aandringen van zijn vrouw kwam hij in beweging. Hadden 14 dagen geboekt, zijn na 4 nachten vertrokken. 2 gezinnen naast ons hadden 3 weken geboekt, zijn na 3 nachten vertrokken.
Gereisd met partner in juli 2015

leuke camping

Saskia van Tongeren, 7-8-2013

In juli 1 1/2 week op deze camping geweest. Hele vriendelijke ontvangst door uitermate behulpzame beheerder. Camping bestaat uit terrassen, met mooi uitzicht over een vallei. Veel vaste kampeerders, waarvan er niet veel aanwezig waren toen wij er in juli waren. Sanitair is gedateerd, maar schoon en onderhouden. Op de camping is een leuke eetgelegenheid met beperkte kaart, die ook door de dorpsbewoners wordt bezocht. Naast de camping is een groot (betaald) openbaar zwembad. Div. supermarkten zijn op 1,5km van de camping, terwijl er op loopafstand een bakker is. Camping is een mooi uitgangspunt voor dagje-uit naar o.a. Dillenburg en Marburg. Ook zijn er mooie wandeltochten in de omgeving te maken. Camping is goed bevallen; wij zouden in eerste instantie 4 dagen verblijven maar hebben ons verblijf verlengd.
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hinterland in Steffenberg-Niedereisenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hinterland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hinterland scoort een 6.34 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: