Hotel Carathotel Traube Rüdesheim ****

5,7

11 reviews over Hotel Carathotel Traube Rüdesheim in het Nederlands

ligging ok

DECOSTER FREDDY, 4-4-2014

de bereikbaarheid is perfect minpuntje betaalterminaal was stuk dus kon niet met kredietkaart betalen had wel graag dat geweten bij aankomst. gelukkig hadden wij een kamer achteraan zo geen hinder van de treinen ik denk een kamer met uitzicht op de rijn die zal wel last hebben van de treinen
Gereisd met partner in maart 2014

zijn vier sterren onwaardig

Devos Patrick, 28-7-2013

Voor het hotel ligt een spoorlijn waar er iedere 5-min een goederentrein passeert op piekmomenten.

Bij aankomst in het hotel krijg je u sleutel zonder verdere uitleg. Of begeleiding naar de kamer. Bij een temp van +/- 30° op de kamer is er geen afkoeling mogelijk want een minibar is er evenmin.

Het avondeten is beneden alle peil. Tweemaal dezelfde menu in één week, is erg. Het ontbijtbuffet is voor vroege vogels, wie lang slaapt krijgt een karig onbijt. De koffie is op, geen broodjes meer, ... .

Het personeel doet zijn best maar kan weinig doen.

Gereisd met partner in juli 2013

4 Sterren???

NN, 1-7-2013

Tamelijk verlopen hotel. Categorie: Vergane glorie. Zeer sombere uitstraling veel kapot meubilair. Raadsel waar de 4 Sterren vandaan komen eerder een 2 Sterren Hotel. Géén airco, kleine donkere kamer, oud bed, kleine 33cm TV uit de jaren 90 van de vorige eeuw. Kleine "badkamer". Bruine tegeltjes. Wel schoon. Renovatie is noodzakelijk. Parkeren in de kelder (8 plaatsen!) alleen met kleine auto mogelijk. Parkeren uitsluitend op openbare parkeerterreinen ca 5-15 min. lopen. Veel treinverkeer voor de deur. Personeel vriendelijk. Prijs/kwaliteit zeer matig. Ontbijt is okay.
Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Carathotel Traube Rüdesheim bij:

zeer goed gelegen hotel in hart Rudesheim

Francis Tobé, 18-8-2011

uitstekende service met zeer vriendelijk en flexibel personeel. zelfs bij te vroeg aankomen kregen we gratis koffie aangeboden!! eten uitstekend en zeer vriendelijke en gedienstige service. Gratis privé parking ( kon mijn hoge wagen niet perkeren in overdekte parking!) Wij hadden schitterend weer! Een hotel voor herhaling vatbaar! Volgend jaar komen we terug!!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

nooit meer

Jos, 7-6-2011

Denkelijk de slechtste kamer van het hotel toegewezen gekregen ondanks tijdige boeking. Ondanks andere afspraak toch aan de voorzijde met overweldigende lawaaioverlast door het spoor op 25-30 m afstand van de kamer en een niet goed sluitend kunststofraam. Voor de berekende prijs mag je een prima kamer verwachten. Deze zeer oude en uitgewoonde kamer kost hetzelfde (waarom?)als de aan de achterzijde liggende modernere, lichtere en rustigere versie. Prijs staat in geen enkele verhouding tot het gebodene maar wel tot de bedachte 4 sterren.Waar komen die 4 sterren vandaan, zelf geplukt uit het firmament misschien of zomaar zelf bedacht? Parkeerplaats hoefde niet gereserveerd te worden maar bij aankomst was alles z.g. vol en moest geparkeerd worden op een openbare parkeerplaats á raison van 10 Euro per dag. Dit hotel is naar mijn ervaringen absoluut geen aanrader.
Gereisd met partner in juni 2011

Uitzicht mooi, geluidsoverlast trein minder mooi

Fam. Gerritsen, 30-4-2011

Op de foto van de eetzaal op de website van het hotel is niet te zien dat er een spoorlijn voor langs loopt, die is waarschijnlijk weggefotoshopt. Gelukkig hadden wij een kamer die niet aan de voorzijde lag, anders had ik helemaal geen oog dicht gedaan. De bedden zijn vrij zacht, de (goederen)treinen rijden veelvuldig langs en om 06.30 uur wordt je al wakker van het lawaai van rijdende waskarren en personeel wat natuurlijk al wel wakker is en hun stemvolume niet aanpast aan de gasten die dan waarschijnlijk nog wel slapen. Onze kamer keek uit op een binnenplein waar de waskarren stonden, dus het uitzicht was niet zo geweldig, maar goed de trein was iets minder hard te horen. De parkeergarage was zo smal dat je er bijna niet zonder schade te veroorzaken in en uit kon rijden. Ontbijt was wel redelijk uitgebreid en goed en het personeel was vriendelijk, maar voor ons was het over het geheel niet voor herhaling vatbaar, zeker geen 4-sterren waard.
Gereisd met partner in april 2011

alleszins geen 4 sterren!

Gerrit, 25-5-2009

Ligging vlakbij de Rijn. Zeer drukke spoorlijn voor het hotel. Ik ben een goede slaper en had er integenstelling tot anderen gen last van.

Wij verbleven in een dakkamer: klein en gedemodeerd (kleine TV en kapotte afstandsbediening). Onze vrienden hadden een dergelijke kamer naast de onze: zij hadden geen minifrigo en het slot van de kamerdeur was kapot.

Het ontbijt is in buffetform en is heel OK. Het avondmaal - heel gewoontjes, zelfs rodekool uit een bokaal- werd in sneltreinvaart opgediend. Drie gangen in nog geen 20 minuten.

De eerste avond was er plaats tekort in de eetzaal: er logeerden veel meer mensen dan er plaats aan tafel kunnen hebben. Gevolg: wachttijden! Gelukkig vertrokken er de dag daarop enkele bussen en was er dan plaats genoeg.

Personeel was wel behulpzaam, maar wel nogal zakelijk.

De ondergrondse parking is niet vlot in te rijden: de muur vertoonde nogal wat aanrijdingen.

Kortom: zeker geen vier sterren waard voor reizigers die van een "goede klasse" houden.

Gereisd met vrienden in mei 2009

viel zeer goed mee

Veronique, 23-9-2008

Wij waren wel tevreden over het hotel.

maar idd 3 sterren zouden mss genoeg zijn. Het eten was wel heel lekker en de bediening was ook vriendelijk.

De kamers waren simpel maar in orde.

de tv was idd wel mini.

Ik zou er zeker niet mee inzitten om nog eens terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2008

Van Steen-Dieleman, 25-6-2008

Hotel is gelegen aan zeer drukke spoorweg. Eten is echte Duitse kost, zeer vettig. Kamers zijn ondermaats voor een hotel met 4 sterren. Gelukkig is het personeel vriendelijk en gedienstig.
Gereisd met partner in juni 2008

catherine bomans, 24-3-2008

Dit hotel is volgens ons geen 4 sterren waard.

Heel veel lawaai van de trein die de hele dag en

nacht voorbij raast. Ook veel nachtlawaai van de personen die de club bezoeken die heel in de buurt gelegen is. Het eten is goed maar heel gewoon,wij hadden toch iets anders verwacht voor een 4sterrenhotel. prijs/kwaliteit ??????

Het hotel wordt in de jetairbrochure schoner voorgesteld als in werkelijk is.

Gereisd met partner in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Carathotel Traube Rüdesheim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carathotel Traube Rüdesheim in Rüdesheim am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carathotel Traube Rüdesheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carathotel Traube Rüdesheim scoort een 5.72 uit 10 op basis van 11 reviews.