Vakantiepark Ronshausen

Prima woning

Dagogert, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prima woning, goed verzorgd, compleet ingericht en schoon. Kortom, prima!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rustig

Nijhuis, 2-8-2017
  • Onderkomen8

Erg rustig "park" en omgeving. Als je van rust houd ben je hier dus op een goede plek.

Hoe het huisje er van binnen en buiten uit ziet is afhankelijk van de eigenaren. Ons huisje was prima in orde.

De mensen bij de receptie en in het restaurant waren vriendelijk en behulpzaam.

Wandelen en fietsen kan prima in deze omgeving, voor de overige activiteiten moet je een eindje rijden. In de buurt (Bebra) is nog wel een leuke speelhal voor de kinderen.

Voor restaurants moet je over het algemeen ook een stuk rijden.

Het zwembad is een klein en rechthoekig bad. In de omgeving zijn wel binnen- en buitenbaden te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed maar erg gedateerd.

Piet Strik, 11-5-2017
  • Onderkomen7

Wij hadden een zogenaamd "wigwam" huisje. Gezin met 3 kinderen. De accomedatie voldeed aan onze verwachtingen, jammer was het dat er een pomp van het zwembad defect was en het vier dagen duurde voor onze kinderen konden gaan zwemmen. Er is geen internet, wiffi of zelfs maar mobiele telefonie mogelijk, maar dat is op zich ook wel weer lekker voor een week.

Storend is het dat je achteraf nog de rekening gepresenteerd krijgt voor stroom & gas. De vraagprijzen liegen er niet om.

Ook in de omgeving is weinig te doen, maar dat wisten we. Jammer is het dan dat b.v. de zoutmijn, zelf de dagen die in de brochure staan vermeld, niet aanhoud. We zijn er min of meer voor niks naar toe gereden.

Goed voor een week maar de volgende keer wordt het toch weer een park van keten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Ronshausen bij:

Goede vakantie op leuk park voor redelijke prijs

de Bakker, 4-2-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

Het is een groot familiepark met zeker wel 100 huisjes. Ons huisje was goed ingericht, niet helemaal modern, maar wel alles aanwezig.

Het park is vrij rustig, maar er worden een paar dingen georganiseerd.

Restaurant was gesloten toen wij er kwamen.

In de omgeving zijn er leuke dingen te beleven.

zeker nog eens naar toe gaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Oude muffig en stoffig

Familie Buitendijk, 21-8-2016
    • Activiteiten1
    • Onderkomen2

Wij zijn met het gezin (4p) voor 1 wk naar Ronshausen vertrokken,.. uiteindelijk lag het park gewoon in het plaatsje Machtlos en geen Ronshausen,.. zit 4 km tussen. De omgeving groen en het park gelegen op een berg. Wij hadden een 6 p huisje besteld en kregen een 4 p huisje. jammer. Huis erg gedateerd en stonk muffig. Glazenkast en slaapkamers vol stof. Eerst zelf maar schoongemaakt. Wij zaten bovenin op het park. op het terras een nest rode mieren tussen een deurmat . Voor wifi hoef je hier niet te zijn is op het hele park zeer slecht. Zelfs bij de receptie deed hij het niet.

Veel eigen huisjes eigenaren hier. en je stroomverbruik mag je ook nog eens extra afrekenen,.. moest er nog geld bij ook.

Voor wat leuks te doen moet je een eind rijden,.. 45 min.

Oude speeltuin in het park en de tafeltennis is in de avond achter gesloten deuren. Wandelen kun je hier genoeg

Uit eten is dichts bijzijnde in Bebra 10 km

In het park wel een restaurant naar ook oud. Wilden we s avonds daar koffie drinken was hij dicht omdat de kok een zere kies had en zo de tent niet open kon en dat in hoogseisoen.

Voor het zwembad konden we nog eens 24 euro extra betalen en is maar beperkt open,.. zeker niet alle tijden die ze zeggen en zwembad licht kapot???

Het was leuk voor een week omdat we steeds weg waren , maar verder zullen wij hier nooit meer komen.

jammer dat het park niet met de tijd meegaat

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Rustig gelegen vakantiepark

Kasper Adema, 26-8-2012
    • Activiteiten6
    • Onderkomen7

Onze zeer compleet ingerichte woning ( C6 ) was rustig gelegen. De auto konden wij tegenover het huisje parkeren, wat niet bij alle huisjes het geval is. Op het park moet je je grotendeels zelf vermaken, voor uitstapjes vaak 45 min tot een uur rijden. Minpunt was dat achter het huisje, en onder de speeltoestellen een haag van brandnetels was wat niet handig is met 2 jongen kinderen.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Ideaal voor rustige wandelvakantie

Koene, 28-6-2012
    • Onderkomen8

Fereinpark Ronshausen ligt achterin een dal met vandaaruit diversen wandelroutes het bos in. Let wel op, deze zijn niet altijd goed aangegeven. Vriendelijk en behulpzaam personeel, bungalow C21 was compleet ingericht. Prijs/kwaliteit verhouding in voorseizoen was prima. Een nadeel was het gemis aan bereik van de GSM, er zijn wel telefooncellen aanwezig op het park. Wie stilte en rust wil komt op dit park goed aan zijn trekken.
    Gereisd met partner in juni 2012

Mooi Park, rustig gelegen

Familie de Vries, 18-11-2011
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Vriendelijk personeel en een heel leuk park voor mensen die zelf veel ondernmen. Op het park is het rustig, maar dat vinden wij prachtig.

We vermaken ons elders en op het park genieten wij van de rust en kunnen de kinderen lekke spelen in de tuin of op de grasveldjes.

Prijs/kwaliteit is uitstekend!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Nooit meer Ronshausen

marcokempers, 22-8-2011
    • Onderkomen7

Wij hebben dit huisje gehuurd via touroperator. Op de site werd geadverteerd met Ferienpark Ronshausen. Daar aangekomen stond een vriendelijke dame te wachten om naar het huisje te gaan. Zij vertelde dat als er een probleem was wij haar moesten bellen ipv de receptie. Ik dacht nog joh prima. Maar wat bleek een groot deel van de huisjes op het park waren van prive eigenaren die niets met het park te maken willen hebben. Consequentie daarvan is dat je dus ook nergens aan mee mag doen. Niet met de activiteiten, niet zwemmen, zelfs geen vuilnis weggooien. Je komt dus linea recta in een conflictsituatie...Niet fijn op vakantie. De receptie wilde hier niets aan doen en begon zelfs tegen te werken. Ook bijbetalen was geen optie. Ik ben na een week weg gegaan want dit was horror. Oh ja mijn huisje nummer was B3... Ik heb de eigenaar aangesproken en gevraagd te bemiddelen, maar die gaf niet thuis. En naar mijn geld kon ik fluiten.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Ja wat zal ik zeggen, voor mij nooit weer......

Janneke, 7-8-2011
    • Activiteiten5
    • Onderkomen5

Ten eesrte viel het weer al tegen, maar goed daar kan niemand wat aan doen..

We kwamen aan en het was idd allemaal wat gedateerd, niet onze smaak, maar goed daar wen je wel aan,

we hadden ook geen parkeer plaats naas het huisje of dichtbij, dus dat was elke keer die berg op en neer lopen om de auto te halen en weg te zetten. een groot min punt.

op de plaatjes was een mooi zwembad te zien, waarvan de kinderen van( 6 en 10)

dachten dat bij het ferenpark hoorde, dit was niet het geval dus boze gezichten.

Het eten in het restaurant was prima, erg lekkere schnitzels.

Verder hebben wij van de animatie ook niet veel mee gekregen.

We zijn er veel op uit geweest, plaatjes zoals Bebra, Melsungen, Rodenburg a.d. Fulda, en noem maar op.

Het Badepark was ook erg netjes en verzorgd, leuke glijbaan voor de kinderen.

We hebben ons vermaakt, maar 2 weken was echt telang, dus voor ons is dit een NOOIT weer vakantie geweest.......

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Ronshausen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ronshausen in Ronshausen/Machtlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ronshausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Ronshausen scoort een 6.69 uit 10 op basis van 25 reviews.