Vakantiehuis Haus up der Frase

9,6

11 reviews over Vakantiehuis Haus up der Frase in het Nederlands

Een echte aanrader

Wendy, 29-12-2016

Ruim en schoon huisje, de eigenaren zijn zeer gastvrij en helpen je overal mee als het nodig is.

De bedden liggen voortreffelijk en er zijn ook rolluiken overal.

Een schitterende omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Geweldige vakantiewoning voor een geweldige prijs

Fam. Kenter, 14-11-2009

Prima vakantiehuis in een mooie omgeving. Eigenaren zijn zeer gastvrij.
Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Heerlijke week

van Dijk, 2-9-2009

We zijn hier een weekje geweest. Wat ons op viel is dat het een zeer schoon huisje is. Erg fijn met 2 kleine kinderen van 2,5 jaar oud. Er konden voor ons zonder extra kosten een 2e kinderbedje en kinderstoel geregeld worden. De familie is ook heel aardig en erg gastvrij. Er is ook een schitterende tuin bij waar je gebruik van mag maken, met voor de kinderen een zandbak, schommel en klimhuis met glijbaan. In de tuin loopt ook een beekje. De week is ons zeer goed bevallen en waarschijnlijk gaan we er nog wel een keer heen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

super goed

fam.giesen, 19-5-2009

goede service,zeer kind vriendelijk dus in een woord super een aanrader voor mensen met kinderen en ook de omgeving is fantasties en het ontbijt is super
Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Zeer verzorgde woning.

Jaspers Hubert, 11-4-2009

Zeer goede ligging voor wandelingen in de omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Het meest ideale vakantiehuis van Duitsland

Korevaar, 24-8-2008

Een mooi vakantiehuis in een natuurrijke omgeving. Vooral de gastvrijheid was super! Ook voor de kinderen was het genieten met de leuke achtertuin met heel veel speelatributen. In de verdere omgeving zijn er leuke uitstapjes te maken, zoals de Edersee. Het huis was schoon, verzorgd en van alle gemakken voorzien. Ook niet onbelangrijk; de prijs is aangenaam. Wij gaan nog een keer!
Gereisd familie in augustus 2008

Aanrader!

Fam. Kenter, 17-8-2008

Een knus huis, met heerlijke tuin en hele vriendelijke eigenaren. In de omgeving kun je prima wandelen met kleine kinderen. Wij zijn er zowel een keer in de zomer als in de winter (met dik pak sneeuw!) geweest en beide keren een zeer geslaagde vakantie gehad!
Gereisd familie in februari 2006

hidding, 31-7-2007

Een aanrader!, vanuit het huisjes kun je prachtige wandelingen maken. De gastvrijheid van de eigenaren is hartverwarmend.
Gereisd familie in augustus 2006

Hidding, 31-7-2007

Een geweldig vakantiehuisje, met hartverwarmende gastvrijheid van de eigenaren.
Gereisd familie in juli 2007

j.van der pal, 11-2-2007

royale woning voor gezin met twee kinderen, mooie tuin met mooi uitzicht en vriendelijke gastvrouw. Kwaliteit/prijsverhouding erg gunstig.
    Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus up der Frase in Rhena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus up der Frase zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus up der Frase scoort een 9.56 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: