Hotel NH Frankfurt Rhein Main ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Frankfurt Rhein Main**** bij :

2 reviews over Hotel NH Frankfurt Rhein Main in het Nederlands

Prima hotel voor 1 nachtje

S., 7-4-2013

Veel moeite gehad met het vinden van het hotel, omdat het hotel NH Frankfurt heet, maar helemaal niet in Frankfurt ligt. Uiteindelijk instructies gekregen bij een NH hotel wat wel echt in Frankfurt ligt (waar ze al aangaven dat heel veel mensen die in dit hotel moeten zijn, aankomen bij het andere hotel). Kamer was prima, enigszins apart dat wij als stel een kamer kregen op de verdieping met kamers voor 'single women'. Voor ons geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat je, als je als vrouw een kamer boekt op deze verdieping, geen mannen en/of stellen tegen wilt komen. Ontbijt viel erg tegen, was de 2e ochtend iets beter dan de eerste ochtend, maar nog steeds niet erg lekker. Al met al een prima hotel om in te verblijven als je toch in de buurt moet zijn, maar niet ter vermaak.
Gereisd met partner in december 2012

Goed business hotel.

Steven Creve, 10-12-2012

Liging minder interessant: tov de luchthaven ligt het diametraal tegenover Frankfurt.

Verzorgde kamers

Proper

Ontbijt standaard: english / european; eerder beperkt

Gereisd zakelijk in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Frankfurt Rhein Main in Raunheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Frankfurt Rhein Main zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Frankfurt Rhein Main scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.