Hotel Sheraton Offenbach ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Offenbach bij:

1 review over Hotel Sheraton Offenbach in het Nederlands

Modern zakenhotel

Annelies, 6-8-2010

Modern en luxe hotel met veel marmer. Het hotel doet aan de achterzijde wat kazerneachtig aan. Kamers liggen in U-vorm rond een niet echt fraai onderhouden tuin. Kamers hebben airco. Geen koffie- of theefaciliteiten, wat je wel verwacht in zo'n luxe hotel. Per dag wordt een kopje koffie/thee gratis verstrekt op de kamers, maar daarvoor dien je wel 2 euro te betalen. Kinderachtig allemaal. Verder geen welkomstdrankje o.i.d. Restaurants zijn modern ingericht. Prima ontbijtbuffet. Naar verhouding veel Amerikaanse toeristen die een rondje Duitsland doen. 's Avonds dineren zou mogelijk moeten zijn, maar wij hebben niets gezien en zijn uiteindelijk bij een Italiaan verzeild geraakt. De bijgelegen hotelgarage kost overigens €18 per dag. Ontbijt was niet inbegrepen, maar dat wisten we niet. Uiteindelijk is dat ons kwijtgescholden.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Offenbach in Offenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Offenbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Offenbach scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.