Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Motel One Frankfurt bij :

1 review over Hotel Motel One Frankfurt in het Nederlands

Fantastische plek zelfs voor één nacht

bram_2, 22-8-2012

Op onze doorreis naar Oostenrijk overnachten telkens in dit hotel. Gratis parkeren en gratis Wifi. Sterker, zelfs voor twee laptops geen probleem, voor allebei kregen we een code. Ontbijt is fantastisch, 4 soorten cornflakes en meerdere soorten broodjes meerdere soorten zoet beleg en vleeswaren. Koffie, thee, chocomel alles zelf te pakken. 3 soorten boter, gekookt eitje. Goede bedden, TV, Telefoon. Grote en kleine poef klein tafeltje.

Vriendelijk personeel. Niet voor niets dat we er nu al voor het derde jaar op de heen en de terugweg daar hebben geslapen.

Rustige omgeving iets van de hoofdweg.

Net te ver van de snelweg.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel One Frankfurt in Offenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel One Frankfurt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel One Frankfurt scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.