Gasthof Gutshof Baumbach

Gutshof Baumbach

2 reviews over Gasthof Gutshof Baumbach in het Nederlands

Goed vertoeven op Gutshof Baumbach

M.Kamps, 24-2-2013

Dit is een 17e eeuwse boerderij met enkele bijgebouwen. Als je van het erf afloopt sta je zó in het centrum van het dorp, met goede supermarkt en bakkerij. Wij zaten een midweek in huisje Nurdach, een verrassend ruim onderkomen op een helling met een prachtig uitzicht over boomgaard en weiland. De master bedroom is aan de kleine kant, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door een zeer goed bed. Het extra bed op de vliering is een behoorlijke klim, maar dat vonden onze kinderen juist leuk..Ons huisje was net gerenoveerd en zag er als nieuw uit en was goed geoutilleerd,. Ik zag echter geen terrasmeubilair , wellicht dat dit in de winter opgeslagen ligt. Ook zag ik geen horren voor het slaapkamerraam en dat lijkt me in de zomer wel zo handig .In deze week waren op de boerderij geen activiteiten. Dochter heeft wel paarden gepoetst, paardgereden en met de konijnen gespeeld. Ook lagen er sleeën klaar in de schuur. Verder konden de kinderen in de schuur tafeltennissen.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Erg goede accomodatie, alle vrijheid voor kinderen

U. Hoedemaekers, 10-8-2012

Gutshof Baumbach is een voormalig boederijcomplex dat nu een aantal zeer verzorgde, schone en zeer compleet ingerichte huizen en appartementen kent. Het is vrij kleinschalig en daardoor voor kinderen (de onze zijn 9, 6 en 4) overzichtelijk genoeg. Ze voelden zich al snel helemaal vrij. Dat is ook precies de sfeer: doe wat je wilt en hoe je het wilt. De uitbater is een erg vriendelijke, een beetje bescheiden, jonge vent. Vaste evenementen zijn het pizzabakken (zelf pizza maken die daarna in een grote houtoven wordt gebakken) en de tractorrijles voor de kinderen. Het kleine dorp (typisch duits dorpje met alleen maar vakwerkhuizen) heeft een mooi buitenzwembad en een supermarkt. Wandelen in de omgeving kan perfect. De uitstapjes zijn wat verder weg van de boerderij, maar binnen een straal van pakweg een uur rijden is er voldoende te beleven (steden zoals Eisenach en Kassel, pretpark, zomerrodelbaan, zoutberg, etc.) voor tien dagen tot twee weken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gutshof Baumbach in Nentershausen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gutshof Baumbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Gutshof Baumbach scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.