Camping Am Hegbachsee

Onvoldoende

1 review over Camping Am Hegbachsee in het Nederlands

Nooit meer

A, 20-8-2013

Camping ligt in de bossen tegen een meer aan. Vriendelijke eigenaar. Er zijn zelf gebouwde gebouwen voor de toiletten (zonder bril op de dames wc) en douches en wasmachine. Deze is dag en nacht afgesloten en hiervoor krijg je een sleutel. Het terrein ligt bezaaid met konijnenkeutels. Toen wij er waren lagen we precies onder de opstijgroute van Frankfurt en de vliegtuigen komen dan erg laag over. Wat wel mooi is om te zien maar het maakt ook ontzettend veel kabaal tot laat in de avond en dan begint het weer vroeg in de ochtend. Er zit een restaurant naast de ingang van de camping. De camping zelf ziet er gammel uit met allemaal oude caravans die schots en scheef staan en vies zijn. Voor ons was een overnachting goed maar meer ook niet. Het kost je ook nog 15,- voor een camperplek met stroom. De moeite niet waar
      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Hegbachsee in Nauheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Hegbachsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Hegbachsee scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.