Hotel Express by Holiday Inn Mörfelden ***

Hotel Express by Holiday Inn Mörfelden
Express by Holiday Inn Mörfelden

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Express by Holiday Inn Mörfelden bij:

1 review over Hotel Express by Holiday Inn Mörfelden in het Nederlands

Prima hotel voor tussenstop

B. Bruinsma, 21-8-2017

Afgelopen juli was het de vierde keer dat wij in dit hotel verbleven. Voor ons dient dit hotel als tussenstop. Het hotel ligt 100 meter vanaf de A5 bij Frankfurt en daarom erg goed te bereiken. Echt ideaal als je op doorreis bent naar Oostenrijk of Zwitserland.

Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn schoon en het gratis ontbijt is ook altijd prima.

Je kunt er voor kiezen om je auto op het betaalde en bewaakte parkeerterrein te zetten (voor 15 euro per nacht), dit is wel zo veilig. Je kunt je auto ook achter het hotel parkeren, dit is gratis, maar parkeren is op eigen risico. Ik zou aanraden om dan geen waardevolle spullen achter te laten in de auto.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Mörfelden in Mörfelden -Walldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Mörfelden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express by Holiday Inn Mörfelden scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.