Camping Lahnaue

6,7

3 reviews over Camping Lahnaue in het Nederlands

Marburg bleek bijzonder boeiend

tabula-rasa, 17-8-2017

We wilden een paar dagen op deze camping in Marburg verblijven maar het stadje vonden we zo interessant dat we besloten langer te blijven. Het is een kleine camping met bijzonder net sanitair. 's Morgens kon je verse broodjes krijgen op bestelling. Via een voet/fietspad liep je 2 km. en was dan midden in het centrum van Marburg. Iedere dag bekeken we iets anders.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima, mooie ligging aan de Lahn.

R & J, 13-6-2016

Vernieuwd sanitair, netjes, compleet en schoon. Vriendelijke ontvangst. Op loopafstand van Marburg, een kleine universiteitsstad met leuke winkels en terrassen. Eveneens op loopafstand een mooi zwembad, midgetgolfbaan, kanovaren, waterfietsen etc. Op 1 km afstand supermarkten, op 2 km afstand spoorwegstation. De fiets mag in Duitsland gratis mee in de trein. Langs de Lahn kun je heerlijk fietsen.

Je moet wel rekening houden met geluid van de autoweg en de spoorweg die vlak langs de camping lopen.

Gereisd met partner in juni 2016

Goede stadscamping

Lia, 6-5-2011

Camping Lahnaue ligt op loopafstand van Marburg, een mooie en gezellige stad met imposant kasteel en veel vakwerkhuizen/-winkels.

Via een smalle toegangsweg kom je op de camping. De receptie is 100 m vanaf de ingang. We stonden 3 dagen op een mooie plek aan het riviertje de Lahn. Het sanitair liet te wensen over, terwijl het toch niet druk was. Veel stof en spinnenwebben! Je kunt verse broodjes bestellen en aan het loket diverse dagelijkse benodigdheden krijgen.

Helaas ligt de camping aan een zeer drukke weg en een spoorlijn. Overdag maar ook 's nachts was er behoorlijk wat lawaai.

Groot pluspunt is de prachtige sportaccommodatie naast de camping met schitterend buiten- en binnen zwembad, een minigolfbaan en een atletiek stadion.

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lahnaue in Marburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lahnaue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lahnaue scoort een 6.74 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: