Hotel Zur Krone ***

Hotel Zur Krone
Zur Krone
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zur Krone bij:

2 reviews over Hotel Zur Krone in het Nederlands

Ab Scheers, 5-5-2017

Geweldig mooie en goede accommodatie, prima service en zeer goed eten !! We waren hier 4 dagen op Concertreis met het Zelhems Mannenkoor. Ik was één van de organisatoren en al vele Concertreizen georganiseerd, zo goed als "Hotel zur Krone" nog niet meegemaakt. Dit **** Hotel kan ik iedereen aanraden, Löhnberg ligt dichtbij Limburg aan de Lahn en een prachtige omgeving. Kamers zijn ruim - schoon - zeer goede bedden en de prijs / kwaliteit is gunstig. Je kunt mooie uitstapjes maken naar b.v. Siegen - Sauerland - Limburg a/d Lahn - Nassau - Koblenz enz.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Mooie gebouw

Nancie, 26-5-2012

Het is een mooi gebouw bestaande uit een oud en een gerenoveerd gedeelte. Hierdoor grote verschillen in uitstraling kamers. Hotel ligt aan een drukke weg (tractoren, bussen, e.d.). Gevolg geluidsoverlast. Dit ook door terugkerende dorpelingen na een stapavond.

Tegenover hotel is een geldautomaat en vlakbij een Pennymarkt. Verder weinig te doen in Löhnberg.

Personeel was niet altijd vriendelijk. Er waren klachten van geluidsoverlast terwijl niemand op de kamer was. Was de avond van Bayern tegen Chelsea!!!!

Er mocht gerookt worden in de bar.

Wij reisden met een groot gezelschap en er waren prijsafspraken gemaakt. De kosten van consumpties waren te hoog.

Kamers waren overigens wel schoon, maar een beetje gedateerd. Op de kamer stonden 2 flesjes gratis water.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Krone in Löhnberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Krone scoort een 8.43 uit 10 op basis van 2 reviews.