Vakantiepark Seepark Kirchheim ****

Seepark Kirchheim
7,2

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Seepark Kirchheim bij:

159 reviews over Vakantiepark Seepark Kirchheim in het Nederlands

Prima, maar let op: geen wifi

Erik, 4-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De ligging van het park, op een heuvel met uitzicht op het meer, is mooi. Op het meer kun je waterskiën en wakeboarden. Supermarkt is niet zo ver weg. De omgeving is erg mooi, maar verwacht geen grote steden. Let op: het park beweert wifi aan te bieden in de huisjes, maar ze hebben maar een beperkt aantal routers beschikbaar. Als alle routers uitgeleend zijn, heb je gewoon pech en heb je de hele week geen wifi (zoals wij). In het hoogseizoen kun je er dus beter niet vanuit gaan dat je wifi hebt.
Gereisd met vrienden in juli 2017

helaas hier gaan we nooi meer naar toe

Fam D., 3-8-2017
  • Activiteiten5

Toch wel teleurstellend..

Het huisje is oud maar prima.

Het uitzicht is mooi, indien het tuin onderhoud wat beter zou worden uit gevoerd, nu keken we tegen een oerwoud aan..

Er nauwelijks ruimte om dit huisje slechte een klein terras met geen enkele privacy

Het strandje is nu vies en verlaten, de tennisbanen zijn verwaarloost en niet meer in gebruik, net zo als het volleybalveld en de pingpongtafel en ruimte om te voetballen is er ook niet, het zwembad in het hotel is al sinds okt 2016 wegens slecht onderhoud gesloten, de fitnes ruimte is ook gesloten in het huisje zijn geen ook NL zenders meer, omgeving is mooi.

Dit was ooit een bruisend vakantieoord maar nu niet meer, alles ziet er verlaten uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Huisje 56

R, 28-7-2017
  • Activiteiten3

Toch wel teleurstellend..

Het huisje is oud maar prima, gezellig en knus en van alle gemakken voorzien..

Het uit zicht is rechts mooi, voorje en links kijk je op een dak van een gebouw, en zie je verder niks.

Hele dag zon op het huisje...wel iets tegen wespen meenemen!

Water skieen kan hier, het strandje is nu vies en verlaten, de tennisbanen zijn verwaarloost en niet meer in gebruik, net zo als het volleybalveld en de pingpongtafel en ruimte om te voetballen is er ook niet, het zwembad in het hotel is al sinds okt 2016 wegens slecht onderhoud gesloten, de fitnes ruimte is ook gesloten in het huisje zijn geen ook NL zenders meer, omgeving is mooi.

Met pubbers dus een beetje saai

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De Wild, 30-9-2016
  • Onderkomen9

Huisje 56 in dorp 2 is een mooi en goed onderhouden huisje met heel veel privacy

Uitzicht is prima en goede stoelen en parasols op het terras

Die heb je met veel zon echt nodig. Barbecue aanwezig.

Het huis heeft alles wat je nodig hebt.

Ook de omgeving is prachtig en zeer geschikt voor wandelaars, golfers, waterskiers, zwemmers

Kortom: een aanrader.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk huisje dorp 1 nr 26

Kaatje, 1-6-2016
  • Onderkomen8

Zo mooi uitzicht op het meer en de waterskibaan. Heerlijke tuinstoelen en een gezellige picknick tafel buiten. Binnen super gaaf ingericht, lekkere loungebank en tafels van stoer steigerhout. Kleine keuken maar met vaatwasser erbij is alles zo opgeruimd. Kortom, volgens mij het beste huis om in te zitten!! Gezellig ingericht, waxinelichtjes om aan te steken en voor een wandeltocht liggen er nordic walk stokken klaar. Lekker 🚴🏼 en 👣 zo vanaf je huis met de mooiste routes. En wil je inde zomer zwemmen, in Kirchheim zelf super mooi zwembad!!
Gereisd met partner in januari 2016

Zeker niet voor herhaling vatbaar

Peters, 22-5-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

De accommodatie is oud, de service slecht en het zwembad is gevaarlijk doordat ijzeren delen van de glijbaan niet zijn beschermd. In het weekend dat wij er waren moesten 2 personen naar het ziekenhuis voor hoofdwonden.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Het vakantiehuis Idylle ,panoramisch ,fantastisch

Bertha, 17-2-2016
  • Onderkomen10

Het huis Idylle. Het is een vakantiehuis met veel voorzieningen. Vanuit het park mooie wandelroutes, fietsroutes en mogelijkheden voor golf en waterski. Verder aan het meer zonnen en in het meer zwemmen. Gelukkig geen disco. Het park ziet er weer goed uit . Echt natuurlijk, geen moderne inrichting die het natuurlijke karakter aantast. Een vriendelijke huismeester. De eigenaar van dit huis heeft alles goed geregeld en is duidelijk over wat je wel en niet kan verwachten. Kortom Top

Idylle heeft een panoramisch uitzicht, goede bezonning, mooie terrassen en veel tuinmeubilair.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Gaan we nooit meer heen!

D. ten Cate, 9-9-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Het huisje is prima. de omgeving zou eigenlijk toeristisch gericht zijn, maar is eigenlijk ook weer niet. Er valt daar weinig te beleven. Je moet echt veel verder zoeken om je te vermaken Het Seeparkmeer stelt echter niks voor met een klein strandje, wel leuk de waterskibaan.Het eten in het Seepark hotel restaurant vonden we niet echt geweldig.

In Kirchheim zelf wel.

Bij de snelwegwinkelcentrum werden we bij de supermarkt als dieven in de gaten gehouden en werd zelfs gedreigd de politie te bellen, omdat iemand van ons een aftershave ging ruiken. Bij mijn vrouw werd bij de kassa haar schoudertas doorzocht en zeiden daarna heel leuk tjuss.(dacht het niet)Wij zijn licht getint met donker haar.(??)

Wij zouden tot vrijdag blijven, maar mijn vrouw en mijn jongste zoon(11j.)een dag daarvoor kregen een flinke elektrische schok in de badkamer en zijn die nacht gelijk naar huis vertrokke

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

hard achteruit gegaan!

Babs, 9-8-2015
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

nadat park failliet ging toch particulier huisje gehuurd! helaas merkte je dat er niks meer werd gedaan op het park, vuilnisbakken niet meer geleegd??!! dus vooral veel vliegen om je heen! de hele dag door! bah! huisje was verder goed doordat contactpersoon het allemaal goed bijhield! dat park verder rustig was vonden we logisch maar
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Jammer,oud huisje

Liza, 10-5-2015
  • Onderkomen6

Piepklein keukentje,kan 1 iemand in staan.oude tv ,geen hollandse zenders als er al beeld was.verwarming bestond uit 2 blaaskacheltjes.moesten 60 euro schoonmaakkosten betalen en 45 voor elektrisch,was niet vermeld
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Seepark Kirchheim in Kirchheim/Hessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Seepark Kirchheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Seepark Kirchheim scoort een 7.17 uit 10 op basis van 168 reviews.