Beoordelingen Vakantiepark Seepark Kirchheim****

Seepark Kirchheim****
148 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Seepark Kirchheim****
Reimboldshäuser Strasse, D-36275, Kirchheim/Hessen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Seepark Kirchheim**** in Kirchheim/Hessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Seepark Kirchheim**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Seepark Kirchheim scoort een 7,5 uit 10, op basis van 148 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Seepark Kirchheim**** in Kirchheim/Hessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Seepark Kirchheim****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Seepark Kirchheim**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 174 vakantiefoto's van Vakantiepark Seepark Kirchheim**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Seepark Kirchheim**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Hessen. Vergelijk Vakantiepark Seepark Kirchheim**** met andere accommodaties in Kirchheim/Hessen.
Even geduld a.u.b.

7,8
6,9
6,2
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Heerlijk huis, fantastische omgeving"vertalen
Chantal Gaasbeek
10,0

21-10-2013 Seepark Kirchheim is erg ruim van opzet, vooral de huisjes in dorp 4 zijn erg mooi en ruim van opzet, huisje 18 is van alle comfort voorzien, 6 persoons, genoeg ruimte voor kinderbedje, schoon, luxe, 2 badkamers, heerlijke bedden, hd tv met ned satelietzenders, huisje staat op een heel groot stuk grond met ruimte voor 4 auto's, trampoline

"Twitter beoordelingen"
18-6-2013 @JokeKnooihuizen Vanmiddag aangekomen in Rotkäppchenland #CampingplatzSeeparkKirchheim. Prima plekje, morgen niet rijden, verkoeling zoeken im See... :-) --- Bron: https://twitter.com/JokeKnooihuizen/status/347109628905148416
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie omgeving, huisje en park aan up-date toe"vertalen
niconline74
5,0

31-8-2013 Mooie omgeving om als uitvalsbasis te gebruiken. Marburg, Kassel, Fulda en Alsfeld zijn zeker de moeite waard om te bezoeken.
Huisje is royaal en ligt mooi tegen een heuvel aan. Voor kinderen is er een mooie speeltuin en is er ook animatie. Ook het zwembad (binnen) is voor kinderen leuk.
Het huisje is aan renovatie toe. Ook is er qua milieuvriendelijkheid nog heel erg veel te winnen. Geen enkele spaarlamp, cooker op elektra, etc. De energiekosten zijn niet inbegrepen dus let hier heel erg op! Na een week - waarin meer dan de helft van de tijd hadden ge-BBQ-ed, geen verwarming hadden gebruiken en ook lampen niet onnodig hadden gebruikt - kregen we de rekening gepresteerd van meer dan 42 euro alleen voor elektra! Ook voor water wordt achteraf een vergoeding gevraagd van 3.50 euro per dag (+ 24.50 euro) Reken dus uit.......hier wordt je niet blij van!

met vrienden, Aug. 2013
"Ligging en rust op het park"vertalen
Ton
3,0

8-9-2013 Prima park ,heerlijk rustig ,huisje 111 heeft een prachtig uitzicht
Voor jongeren tussen 12 en20 niet veel te doen ,vooral voor ouders met kleine kinderen of voor ouderen die van rust en wandelen houden.
Service en klantvriendelijk , was echt top vooral in het restaurant.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Klantonvriendelijk"vertalen
de vries
4,0

30-8-2013 wij hebben in de zomer daar 2 heerlijke weken gezeten, huisje prima en ook de prijs was aantrekkelijk. helaas moesten we bij het uitchecken ineens onaangekondigde toeristenbelasting betalen van bijna 80 euro.
(stond toen niet op site en boekingsformulier)
De klacht aan de balie werd weggewimpeld en ook later via mail geven ze niet thuis!
wees alert dus op extra kosten en bij klachten zijn ze zeer klantonvriendelijk!

met vrienden, Juli 2013
"Goed hotel"vertalen
fam Duisters
8,0

3-8-2013 Mooi en goed verzorgd hotel! Ontbijt en dinerbuffet waren zeer uit gebreid en erg lekker.
Kamers waren ruim met zelfs een enorme koelkast op de kamer.
De kamers waren ook schoon en goede bedden (helaas voor de kids was het een bedbank).
De omgeving is erg saai en uitgestorven. Bij het hotel ligt een waterski wat een groot vermaak was voor onze kinderen.
Een leuk strandje ligt erbij helaas geen toiletgebouw en geen mogelijkheden voor iets te kopen de kiosk was dicht HOOGSEIZOEN.
Een rustig hotel wat nog niet voor de helft vol zat toch een prettige vakantie met onze vrienden en kids hier gehad.

met jonge kinderen, Juli 2013
"1x geweest maar niet voor herhaling vatbaar"vertalen
van der Gulik
8,0

6-8-2013 De omgeving is mooi maar er is weinig te beleven. Mensen zijn niet al te vriendelijk heel anders dan we van Duitsland gewend zijn. We gaan altijd naar Duitsland maar naar dit gebied niet meer. Het personeel in het hotel was verder wel vriendelijk. We hadden een huis geboekt, het gereserveerde huis had een defect. Dus kregen een gratis omboeking naar een groter huis wat erg prettig was. Hier hadden we 2 badkamers en met z'n 5en is dat beter. Helaas was het huis niet meer van deze tijd of het was stuk. Tuinmeubilair was stuk of gammel blij dat we eigen stoelen mee hadden. Vloer was stuk en lelijk van water schade. De bank en stoelen straalde rugpijn uit! Bedden lagen wel goed.
Gelukkig was er om het huis veel ruimte om een zelfgekochte bbq en zwembadje neer te zetten. De speeltuin was niet makkelijk te bereiken voor onze dochter om er alleen heen te gaan. Verder wel een erg gezellige vakantie gehad maar daar hebben we zelf voor gezorgt.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Het hotel is zeker geen aan rader zeer smerig"vertalen
elmira
2,0

17-7-2013 We hadden 5 nachten geboekt en na 2 zijn we gillend wel gegaan. Hotel kamers zijn er smerig. Geen ontbijt buffet geen avond buffet. Hotel was ook nog smerig. Dit kwam omdat het seizoen nog niet was geopend zeiden ze. Maar ja op 1 juli mag je toch wel hopen dat ze klaar zijn. Animatie ging niet door omdat er te weinig mensen waren. Volleybal veld ligt vol glas en zijn 2 palen met een veel te hoog lint. Tafeltennis tafel staat op in storten. En he zwembad is niet de gehele dag te bezoeken ivm verhuur. Het waterski park is het enige leuke wat er in de buurt is. Centrum op 6 km afstand is een puma een mac en een supermarkt. Kort op het was een drama. En adviseer deze bestemming dan ook een niemand. In reisgids staat alles wat er niet is.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Prima huis"vertalen
betty blom
9,0

24-6-2013 laatste moment geboekt bij de fam de jong huis nr 12 dorp 4, huis schoon goede bedden zeer kindvriendelijk zeker doordat de tuin aan het bos grenst.
Kinderen konden daar fijn spelen, ruim terras. Onverwachts dit voor een aantal dagen geboekt dus in de haast toch wat vergeten dan is het toch wel prettige dat er nieuwe tandenborstels liggen, wij komen zeker terug en dan zeker voor een iets langere termijn

met een groep, Juni 2013
"Fantastisch luxe huis in een mooie omgeving"vertalen
raymond
9,0

20-6-2013 Vacantie in seepark kirchheim, huis nr 24, wat een verrassing, zo mooi en goed verzorgd, alle boodschappen voor de eerste dagen waren aanwezig, zelfs een lekker wijntje stond voor ons klaar..
Ook de omgeving was schitterend, echt alles om een heerlijke vacantie te hebben, we gaan het dan ook zeker nog eens doen.
Bedankt Theo en Imina, geweldig hoe jullie dit doen.

met partner, Juni 2013
"Niet voor ouderen!"vertalen
Loek
8,0

23-6-2013 Wil je echt rust dan moet je hier niet wezen.De huisjes(ik kreeg de indruk vooral in Dorp 2) worden vooral verhuurd aan groepen die een of ander feest,tournooi o.id. hebben in de enorme zaal die bij het hotel hoort.
Als je pech hebt dan is de opgang naar je huisje bijzonder steil.
Het 6 pers. huisje vindt ik niet echt praktisch ontworpen.Beneden heb je een ruime woonruimte,dan ga je 5 treden op en krijg je een sl.mkr.,2 toiletten naast! elkaar waarvan 1 iets groter met een kleine douchecabine en toilet tafel,het aangrenzende keukentje is wel erg klein voor 6 personen,ik schat ongeveer 3 m2.,op 2 hoog heb je nog 2 sl. kmr's.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?