Hotel Ibis Frankfurt Airport ***

Hotel Ibis Frankfurt Airport
Ibis Frankfurt Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Frankfurt Airport bij:

2 reviews over Hotel Ibis Frankfurt Airport in het Nederlands

Je moet toch ergens slapen nietwaar

Jan Tienstra, 10-11-2009

Typisch overnachtingshotel nabij een luchthaven. Troosteloze omgeving, niets te doen, maar een uitstekende keuken. Zoals zo vaak is ook hier het ontbijt niet in de overnachtingsprijs begrepen en dient apart te worden voldaan. Twee belegde broodjes, twee koppen koffie en een glas vruchtensap zijn dan opeens zeer kostbare zaken...Absoluut geen omgeving en hotel om eens een paar gezellige dagen te willen doorbrengen.
Gereisd zakelijk in februari 2008

Kuipers, 6-4-2008

op onze doorreis via london naar nieuw zeeland hebben we hier overnacht.

we betaalden voor een nette kamer met ontbijt nog geen 100 euro. omdat het heel goed bevallen is hebben we hier ook de terugreis weer overnacht.het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is goed, van vers fruit tot gerookte zalm. er is een gratis shuttle bus naar Frankfurt Airport. op de halte van de hotelbussen kun je gratis naar diverse hotels bellen.

Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Frankfurt Airport in Kelsterbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Frankfurt Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Frankfurt Airport scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.