Appartement Saloch

Saloch

1 review over Appartement Saloch in het Nederlands

vervanging

folieske, 25-4-2010

Ondanks onze reservatie niemand ter plaatse. Eigenaar zit 1,5 jaar in China. Ondertussen het appartement 6 weken bezet. Blijkbaar miscommunicatie. Er werd ons dan (via telefoonnummer) een appartement aangeboden bij de ouders van de eigenaar (die net 1 nachtje thuis waren na een 3 weken durend bezoek aan hun zoon in China). Groot appartement met 2 1-persoonsbedden. Geen keuken, wel koffiezet en oventje. Zeer proper, typisch Duits interieur. Bij klaarlichte dag kan men de skyline van Frankfurt zien. Slechts 20 min. van Frankfurt aan zéér betaalbare prijs (lang naar moeten zoeken!). Vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig (hebben zelfs gratis de door ons vergeten slaapkussens naar ons verzonden!). Proeven van zelfgemaakte wijn. Overkant straat een bakkerij. Wel zeer steile nauwe straatjes, kris-kras dooreen. Zeer zeker aan te raden! Wiesenstrasse 36, Kelkheim-Rupertshain (Taunus)
Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saloch in Kelkheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saloch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Saloch scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.