8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Kassel City Centre bij :

1 review over Hotel Ramada Kassel City Centre in het Nederlands

Zeer goed hotel

Henk en Annemiek, 21-7-2008

Wij waren er de laatste 2 nachten van onze 3 weekse reis door Duitsland en Tjechie. Het was ons goedkoopste hotel en tevens ons beste. Beter onbijt kun je niet krijgen. Gratis openbaar vervoer, gratis parkeren voor de deur, prima kamers zeer netjes (wat een verschil met Tjechie!).

Diner kunnen we niet beoordelen we eten nl. nooit in een hotel en gaan elke keer een ander soort restaurant in bv. duits grieks hongaars vietnamees bulgaars etc. veel beter dan al die buffetten in een hotel. We gaan daar zeker nog wel weer eens naar terug..

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Kassel City Centre in Kassel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Kassel City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Kassel City Centre scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.