Hotel Golden Tulip Kassel Reiss

Hotel Golden Tulip Kassel Reiss
Golden Tulip Kassel Reiss
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Tulip Kassel Reiss bij:

5 reviews over Hotel Golden Tulip Kassel Reiss in het Nederlands

Hotel bij de stad met goede verbindingen naar het

., 11-2-2014

Het hotel is onlangs gerenoveerd. Dit heeft het gebouw zeer goed gedaan. Een moderne kamerfaciliteit met een flatscreen televisie en minibar (zonder inhoud), waterkoker en kluisje zijn voor een paar dagen genoeg. Het treinstation is niet ver weg en toch geen geluidsoverlast door de dubbele beglazing. Gastronomisch kan men wel wat creatiever zijn.
Gereisd anders in februari 2014

Mooi stadshotel.

., 5-1-2014

Zeer mooi hotel, heel goed voor die categorie. Als hotel voor een korte trip of een zakenreis zeker aan te bevelen.
Gereisd anders in januari 2014

Goed hotel met kleine gebreken!

., 3-12-2013

Inchecken werkte probleemloos. De badkamer in de kamer is vrij nieuw vorm gegeven, echter zeer klein. Minibar is leeg en je kunt bij de receptie drankjes kopen om daarin te zetten, of eigen drankjes meenemen. Ik geloof dat het restaurant 's-avonds gesloten was, maar we kregen goede aanbevelingen voor restaurants met een stadsplattegrond en adres overhandigd. Nadat ik een 2de hoofdkussen voor de nacht wenste, werd dit snel en zonder problemen gebracht. Mijn kamer lag aan de straatkant. 's-Nachts en bij geopende ramen stelde ik dan vast, dat er 3 huizen verder een disco of een club was. Een grote menigte mensen stond daarvoor en rookten of praatten op een bepaald geluidsniveau. Mij stoorde het niet echt, maar voor wie een lichte slaap heeft, kan dat beslist een probleem zijn. Ik kan dit hotel desondanks aanbevelen en zou het zo weer boeken!
Gereisd anders in december 2013

Nou ja...

., 10-11-2013

Het hotel is nieuw, modern gerenoveerd en schoon. Het personeel is slordig en onvriendelijk en er is niemand die klachten oplost. De regendouche is volledig verkalkt. 's Avonds moet je bellen om terug in het hotel te komen, want de deur doen ze op slot. Het ontbijt had slechts het niveau van twee sterren. De ontbijtzaal was overvol en het personeel overbelast.
Gereisd anders in november 2013

Vriendelijk hotel in het treinstation.

., 4-11-2013

Leuke accommodatie in de buurt van het centraal station van Kassel. Nette kamers, zeer vriendelijke en behulpzame personeel en een gezellige hotelbar.
Gereisd anders in november 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Kassel Reiss in Kassel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Kassel Reiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Kassel Reiss scoort een 7.59 uit 10 op basis van 5 reviews.