Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst *****

Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst
Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst bij:

16 reviews over Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst in het Nederlands

Voor 1 overnachting

Bre, 4-7-2017

Rustige camping. De camperplaatsen zijn krap..maar voor 1 nacht vonden we dat minder erg. Goed restaurant naast de camping, duurdere klasse. Op de camping tussen 18.00 en 20.00 uur ook een warme maaltijd te krijgen. De eigenaar/beheerder is erg onvriendelijk! Jammer vonden wij dat. Klantvriendelijkheid zou toch fijn zijn..
Gereisd met partner in juni 2017

Leuk voor een nachtje !

Jordi Langkamp, 24-7-2016

Deze camping is een aanrader voor doortrekkers. De camping is wat ongeschikt voor langere periodes vooral voor gezinnen met kinderen. Er is geen Mini Club of zwembad. Voor ouderen wel geschikt want het is een zeer rustige camping, met een heerlijk restaurant aan het meertje. Kortom: goed sanitair, betaalde WiFi helaas, lekker eten, bootje varen in het meertje (gratis), golf club ligt er bij en een vriendelijke receptie, wat wil je nog meer :-)
Gereisd anders in juli 2016

Mooi gelegen bij enrme golfbaan Praforst

clemens_1, 5-7-2015

Ontvangst door manager was zeer, zeer onvriendelijk. ACSI prijsperiode was niet juist vermeld in boek. Daardoor zou de prijs van onze voorgenomen verblijfperiode voor één extra week zich verdubbelen. Als wij dat te duur vonden, overwoog de manager ons niet eens toe te laten, alsof wij de verkeerde prijs te verantwoorden hadden. Aangezien wij met mensen daar op de camping afgesproken hadden, zijn we er toch gaan staan, anders hadden we rechtsomkeerd gemaakt. Zeer zeer slechte service. Plaats was in orde. Rustige camping, mooi gelegen aan bossen met veel wandelmogelijkheden en golfbaan. Goede fietsroutes. Sanitair in orde. Hünfeld op ca. 5 km, hetgeen goed te fietsen is op een licht glooiend fietstpad. Omgeving erg prachtig.
Gereisd met partner in mei 2015

Prima camping

Spkk, 30-5-2015

Prima camping, op doorreis naar Kroatie bezocht.

Rustig gelegen, naast golfterrein in mooie omgeving.

Sanitair schoon, je krijgt een sleutel mee om erin te kunnen, zo kunnen wandelaars en golfers het sanitair niet gebruiken.

Gereisd met partner in mei 2014

Rustig mooi gelegen camping.

M.geerts, 6-7-2014

De halve camping voor ons zelf, omdat we als enige op het tentgedeelte stonden. Het geluid van de snelweg viel reuze mee.

In de Biergarten goed gegeten. Toen we er waren hadden ze i.v.m. de wk een beeldscherm geplaatst. Een keer gekeken, toen Duitsland moest voetballen en bij elk doelpunt deelde het personeel schnaps uit. Wat betreft de camping beheerder, een stille man, die je rustig en beleefd ontvangt. Je moet geen haast hebben! De minigolfbaan moest nog gerenoveerd worden, daarom mochten we er voor een euro op. Sanitair was prima. Alleen lastig, dat je met een sleutel de deur van het gebouw moest openen.

Een minpunt vonden we de prijs. Tentje, stroom, auto, ongeveer € 24,00 per nacht.

Gereisd met partner in juni 2014

Rustige overnachtingscamping

w, 27-10-2013

Gelegen op enkele kilometers van de autobahn en de ons onbekende Rhön. Vlak terrein, goed sanitair. Enkele leuke speeltoestellen beschikbaar in de buurt van het restaurant.

Het restaurant serveerde een buffet maar voor ons werd een uitzondering gemaakt en heerlijke Wiener Schnitzel bereid.

Sanitair gebouw kan met sleutel geopend worden. Maak het keycord niet kapot, daar wordt de eigenaar tamelijk chagrijnig van ....

Typische overnachting camping.

henk , 5-8-2013

Er staat veel werkvolk met caravans op deze camping,polen en duitsers die elke morgen op tijd vertrekken naar hun werk(woonwagenkamp idee)

Omgeving is redelijk vlak maar wel groen.

De beheerder is nogal streng,niet echt vriendelijk.

Er zit ook nog een kleine eetgelegenheid bij ,als er afgerekend moet worden komt de bediening bij je aan tafel zitten om alles met zeer veel moeite uit te rekenen.De prijs van de camping is veel te hoog voor het gene wat geboden wordt.

Voor de kinderen is er weinig te beleven,gedateerde midgetgolfbaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Beoordeling Praforst huisje

Erno, 3-8-2013

We verbleven in 1 van de 5 huisjes naast de camping. De huisjes worden beheerd door de beheerder van de camping. Wat de vorige persoon schreef klopt niet. De beheerder is een botte man. Hij moet een andere baan gaan zoeken, hij is onbeleefd en kort door de bocht. Vergeet je voucher niet uit te printen! Alles gaat hier op z'n ouderwetse uitprint en mappen manier. De huisjes zijn verouderd en hebben voor elke wasbak en douche een boiler. De huisjes liggen prachtig en zien er van buiten aardig uit. In principe was alles wel schoon maar houdt rekening met een primitief huisje met slechte doorzak bedden. Er is voor kinderen weinig te doen, er zijn 2 speeltuintjes. Er is wel een heerlijk buitenzwembad in Hünfeld.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

zeer mooie maar rustige camping

wilkoklein, 22-7-2013

Deze camping is uitermate geschikt om te overnachten. vandaar dat wij altijd op de terugweg uit Oostenrijk hier 1 nacht overnachten. De norse eigenaar is inmiddels vervangen door een andere eigenaar. Ze proberen er in ieder geval iets van te maken. De camping is gelegen in een prachtig natuurgebied Praforst en bied veel mogelijkheden voor fietsers en wandelaars die houden van heuvels i.p.v. bergen.

Sanitair is prima aleen die sleutel is wat irritant. Je krijgt er maar één dus als de ene doucht kan de ander niet even plotseling naar de wc. Ook de vele aanwijzingen over het schoonhouden en welke knop je moet indrukken(er is er maar één) bij de wc is van kinderlijke aard. De eigenaar had deze keer een grillabend met een zanger, Reinier, georganiseerd, die absoluut niet kon zingen. Je zou er bijna door vertrekken.

Al met al een camping voor de rustzoekers en liefhebbers van prachtige natuur zonder kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Kennelijk een nieuwe beheerder, perfect sanitair

N, 14-5-2013

1 nachtje geweest met de camper. Om meteen maar in te gaan op vorige reviews: De beheerder die wij aantroffen was een zeer vriendelijke man/echtpaar. Rustig konden wij kiezen of we op de camperplaats wilden (is goedkoper en dan mag je alleen in sanitair bij receptie) of op de camping zelf. Dat laatste kozen wij. En dan mag je in het gloednieuwe brandschone sanitairgebouw wat voor veel geld enkele jaren geleden door de gemeente uit de grond is gestampt. Werkelijk perfect. Sfeervolle hal. Zeer ruim, zeer schoon, geen luchtje te bekennen door super afzuig systeem, muziekje erbij, je waant je haast in een wellness oord. Niet gek dus dat het alleen toegankelijk is voor campinggasten met een sleutel, men is er zuinig op.

De snelweg is vlakbij, ideaal als tussenstop, minder ideaal ivm geluid, maar niet storend. Gelegen aan golfbaan.

Kinderen kregen snoep bij aankomst. Op verzoek mochten we tv kijken (kroningsdag). Weinig speelgelegenheid.

Springtouw vergeten, en wordt netjes opgestuurd.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst in Hünfeld , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst scoort een 8.07 uit 10 op basis van 43 reviews.