9,1

Uitstekend

7 reviews over Hotel Leist_Sonne_Engel in het Nederlands

Geweldig gaan zeker nog eens terug.

Ineke van Kasteren, 13-8-2016

Geweldig hotel met een wel heel goede keuken. In het dorp zelf niet veel te beleven. Wel veel mogelijkheden iets verder weg.

Het 4 gangen diner was elke avond een verrassing. Het ontbijt was zo goed niet een half uitgedroogd buffet maar alles wat je wenste vers aan tafel geleverd een perfect systeem.

Gereisd met partner in augustus 2016

Goede prijs kwaliteit

odettedekoning, 30-3-2013

Wij hadden een aanbieding geboekt via touroperator. Onze kamer was in de oudbouw boven de slagerij. Daardoor rook je een sterke vleeslucht. In de periode dat wij er waren was er veel gesloten. We moesten soms ook door de keuken lopen omdat de restaurants verhuurd waren. Het ontbijt en diner waren erg goed, ook de wellness is heerlijk en verzorgd.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Voor een keer maar niet nog een keer.

P. Pons, 29-5-2012

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Verder is het overal zeer schoon. Het ontbijt en diner in het restaurant is prima. De kamers zijn echter zeer gedateerd. Een oud maar goed tweepersoonsbed met aan het voeteneind een klein tafeltje waarboven de televisie hangt. Die is van zo`n klein formaat dat deze alleen met een verrekijker en alleen zittend vanaf het bed bekeken kan worden. De gang ruikt alsof er voorheen zeer veel gerookt is. De kamer is zeker niet zo mooi als op de bovenstaande foto getoond wordt.
Gereisd met partner in mei 2012

Een echt top hotel.

Rob, 29-1-2012

Via een touroperator Werkelijk een fantastisch hotel! Goede en romatische kamer. Een origenele keuken die leuke en vooral lekkere gerechten brengt.
Gereisd met partner in juni 2011

Wat een verrassing!!!

muldersleusink, 21-7-2011

Bij de boeking een upgrade gedaan. Wij kregen een kamer met bad, zeer romantisch met kaarsjes en heerlijk badschuim.

Het eten overtrof onze stoutste verwachtingen. Normaal gesproken laat ik het dessert aan mij voorbij gaan. Deze zagen er echter zo prachtig uit dat ik ze toch geproeft heb en helemaal opgegeten. Ook de andere gerechten waren plaatjes en bovenal heerlijk en dat voor halfpension.

Voor motorrijders is dit ook een geweldig mooie omgeving om te rijden een aanrader. De motor kan binnen gestald worden.

Gereisd met partner in mei 2010

een aangename verassing

Y. Milan, 2-8-2008

Hotel Engel wordt momenteel gerenoveerd, maar vormt met hotel Sonne een bedrijf.

We hadden een hele mooie kamer met badjas en slippers. De nieuwe eigenaren zijn heel attent en het eten is super lekker. Wij gaan beslist nog eens terug! Het gebied is ook heel mooi om te wandelen!

Gereisd met partner in juli 2008

g.bleyenberg, 9-8-2006

nieuwe eigenaars geen mogelijkheid van diner bii naast gelegen Gasthof Sonne nieuwe eigenaar
Gereisd met partner in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Leist_Sonne_Engel*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leist_Sonne_Engel in Hilders (Rhön), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leist_Sonne_Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leist_Sonne_Engel scoort een 9.12 uit 10 op basis van 150 reviews.