Hotel Landhotel Zum Rosenhof ****

Hotel Landhotel Zum Rosenhof
Landhotel Zum Rosenhof

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landhotel Zum Rosenhof bij:

1 review over Hotel Landhotel Zum Rosenhof in het Nederlands

Wat een teleurstelling

DN, 24-8-2016

Op zondag 14 augustus 2016 boekten wij rond 11 uur ’s morgens via een touroperator een kamer bij dit hotel, voor dezelfde avond. We gaven bij de boeking aan dat we wat later zouden arriveren (rond 19.30 uur) en dat we dan ook graag in het restaurant van het hotel wilden eten.

Toen we om 19.35 uur aankwamen, was het hotel donker en zat de deur op slot. Nadat we aangeklopt hadden, kwam er een receptioniste die ons binnenliet. Ze gaf aan dat we wel konden slapen, maar geen diner meer konden krijgen omdat de kok ziek naar huis was gegaan. Het dichtstbijzijnde restaurant is op 12 km rijden. Mijn echtgenoot protesteerde, aangezien we de hele dag hadden gereden en dat we er juist daarom niet meer op uit wilden voor een restaurant. We hadden per slot van rekening duidelijk aangegeven dat we in het hotel wilden eten. Waarom hadden ze ons niet gebeld? De receptioniste bood ons aan de reservering kosteloos te annuleren, maar dan moesten we op zoek naar een ander hotel. We waren moe en wilden onder de douche, een hapje eten en naar bed.

Na wat vervelend gediscussieer, bood de receptioniste ons een salade aan, in plaats van warm eten. We zijn aarzelend akkoord gegaan. Rond 20 uur werd ons in het compleet lege restaurant een salade geserveerd, met wat brood en gebakken aardappelen. De serveerster beklaagde zich bij ons over de werkdruk en haar werkuren, wat we niet erg gepast vonden. Een kop koffie na het eten werd ons geweigerd omdat de koffiemachine al schoongemaakt was.

De volgende morgen om 7 uur luidde er twee minuten lang een enorme klok, een hels kabaal, begeleid door een meehuilende buurhond. De juffrouw van het ontbijt was erg humeurig. Dit deed bij ons het vermoeden rijzen dat er andere problemen spelen in het hotel en dat de kok helemaal niet ziek was…

We bleken voor de salade 2 x 25 euro te moeten betalen, plus 33 euro voor de fles wijn die op internet te koop is voor 4,95 en 5,50 euro voor een ¾ liter fles bubbeltjeswater. Ook de kamer werd vol doorberekend, inclusief het ontbijt. Aangezien de eigenaar niet aanwezig was, en wij geen zin hadden in ruzie met de slechtgehumeurde ontbijtjuffrouw die met ons afrekende, hebben we betaald en zijn we geërgerd en teleurgesteld vertrokken.

Wij zullen hier nooit meer daar slapen en zullen het ook niet aanraden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Zum Rosenhof in Hesserode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Zum Rosenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Zum Rosenhof scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.