Hotel Tannenhof ***

Hotel Tannenhof
Tannenhof
7,9

20 reviews over Hotel Tannenhof in het Nederlands

goed hotel voor die prijs

freddy, 31-10-2013

is een uitval bassis om te wandelen in een mooie omgevinf
Gereisd met partner in oktober 2013

Niets op aan te merken

F.G. Wierbos-Klein, 1-9-2013

Inderdaad niets op aan te merken. De mensen waren vriendelijk, het ontbijt en eten was/waren goed en lekker. DE kamer was ruim en schoon. De omgeving was wat minder, maar dat wisten we van tevoren. Genoeg leuke plaatsjes in de buurt
Gereisd met partner in augustus 2013

Prima hotel en goede service

gerard_15, 14-9-2012

Wij kunnen niks negatiefs over dit hotel melden. Misschien dat een van de bedden een beetje kraakte, maar dat is dan ook alles...
Gereisd met partner in september 2012

Dit nooit meer!

M.Vorstenbosch@casema.nl, 27-8-2012

Hotel Tannenhof in Haiger kent een goed ontbijt, mooie kamer, zeer slecht buffet eten , slechte service,zeer trage bediening, erg dronken gasten, die toch bier geserveerd kregen.Op terras gezang door dronken gasten. Moesten 1 uur wachten op het avondeten, geen plaats(?). Zijn na de eerste nacht al vertrokken.
Gereisd met partner in januari 2012

Voor ons geen herhaling

audry, 13-8-2012

Hotel ziet er netjes uit, goede douche/toilet. Ons verblijf met 2 kinderen was geen succes. De kamer was te klein voor 4 personen, slaapbank voor de kinderen was geen succes, hoewel het hotel normaal vond.

We konden tevens letterlijk het gesprek van de hotelgasten naast ons horen en het toilet horen doorspoelen.

Zwembad was alleen toegangkelijk via de sauna, niet erg prettig met kinderen. Wij zijn eerder vertrokken uit dit hotel dan gepland en wij hebben geen restititutie gehad van betaling.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuk hotel aan de bosrand

Nanno S. van der Wiel, 15-7-2011

Prima hotel. Wij waren met z'n 4en hadden 2 kamers met balcon. De ene kamer met bad, koelkast en flatscreen, de andere kamer zonder dat alles maar wel met "kringloopwinkelbankje". Ondanks dat het hotel vol zat geen last van medegasten. Geen lawaai, geluid ook niet van de onder liggende bar. Goed eten. Ontbijt goed maar niet luxe. In het nabijgelegen bos ligt een loop trimparcours.
Gereisd met partner in juli 2011

Goede prijs

fredstrom, 5-1-2011

Prijs is goed, kamers proper: welness is iets minder: eten mag iets meer, kwaliteit is goed: ligging tegen industrie/woonwijk. Personeel nogal traag (polen)
Gereisd met partner in mei 2010

aanrader

koi1206, 2-1-2011

Sauna en 1/2 u massage was in de prijs inbegrepen. Ontbijt uitgebreid. Men kwam ons zelfs vragen of ze nog iets speciaal moesten bakken 's morgens niettegenstaande er al veel lag
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Fantastisch hotel, prachtige voor lang weekend.

Gert, 21-8-2009

Het was een fantastisch lang weekend (2+1) voor een spotprijs.

Van vrijdag tem maandag.

We waren met 3 volwassenen (vooraan 20)+ 1 hond. (9euro per dag extra, maar 2 dagen moeten betalen) Personeel was zeer vriendelijk. Goed eten.

Zeker en vast aan te raden! Alles was naar wens!

Mindere puntjes: Kleinere kamers, dranken: 2,10 voor pintje 30 cl, 1,90 voor 20cl cola. Personeel soms wat langzaam. Er is een grote veilige parking aan het hotel.

Geen lawaai hinder gehad. In de buurt is wel wat te zien, maar je moet altijd met de auto weg gaan. Elke dag kunnen eten met ons 4'en in de fantastische biertuin met vijvertje. Eten was lekker, maar soms wat weinig. Zo kregen we de 1e dag een gebraden kipje met champions, zonder aardappelen.

Maar ontbijt: elke dag spek en eieren en voldoende broodjes!

Het hotel is aan te raden voor mensen zoals ons: een goede, korte, vakantie voor weinig geld. (We betaalden 80 euro pp voor 3 nachten vol pension.)

's avonds: laptob meenemen om films te kijken.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Prijs-kwaliteit is in orde!

Yvan en Tine, 5-8-2009

We verblevem van zo.23 juli tot wo.30 juli in het hotel. Dus in het hoogseizoen, maar het was er erg kalm en rustig. Het eten was zeer lekker en voldoende, totaal anders dan de vorige keer(misschien andere kok?). Erg vriendelijk personeel. Overal proper, wel vonden we de kamer wat klein(het was een 2-persoonskamer met een bed bijgezet,ons kleindochter was mee). Anders volledig tevreden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tannenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenhof in Haiger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tannenhof scoort een 7.93 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: