1 review over Hotel Babalou in het Nederlands

Pipo de Babalou.

mirjam, 14-2-2013

Het was even zoeken. Hotel zat vlak bij "oude wijn vat". Via trap naar beneden kan je centrum bereiken. Dus je moet goed ter been zijn.

Ik zat bij het bij gebouw. Boven aan wanneer je trap naar boven neemt. Maar leek wel weer begane grond? Bij binnen komst viel me op hoe ruim de kamer was. Ik had dit niet van 1 persoon kamer verwacht. Verder heeft kamer balkonnetje. Badkamer was ook netjes en ruim zat. (alleen geen zeep)Ik had eigen badkamer sommige hadden gedeelte badkamer. Wat geen aanrader is. Daar is gezamenlijk kleedruimte. Mannen en vrouwen wel apart.

Verder heeft kamer tv alleen die is klein en maakt hard geluid zodra je hem aan zet. Is niet van de zender zelf. Ontbijt zaal zat in ander gebouw. Ontbijt is in buffet en vind ik uitgebreid. De ontbijt ruimte zelf vind ik donker die mag wel gezelliger ingericht worden.Maar goed voor hotel kamer had ik keurig kamer voor budget prijs.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Babalou in Gelnhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Babalou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Babalou scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.