Hotel Lindenhof

Hotel Lindenhof
Lindenhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lindenhof bij:

1 review over Hotel Lindenhof in het Nederlands

Ja, maar...

jmcvandijk, 26-12-2009

We waren hier voor een bezoek aan familie in Frankfurt die ons wegens ruimtegebrek niet kon herbergen. De kamerdie we hadden zou zonder meer prima zijn geweest, ware het niet dat er etensresten van een vorige bezoeker in een van de laden van de kamer lagen bij aankomst. Het avondmaal was een hinderniskoers omwille van de weinig professionele bediening (onervaren personeel dat o.a. niet kan rekenen en andere (niet-hotel) gasten betere plaatsen geeft in het restaurant en zelfs eerder bedient). Het ontbijt was wel zonder meer uitstekend. Komen wij hier terug? Ja, maar dan gaan we wel op onze strepen staan.
Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindenhof in Friedrichsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindenhof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.