Hotel Welcome Frankfurt

8,6

5 reviews over Hotel Welcome Frankfurt in het Nederlands

Super hotel.

., 13-2-2014

Het personeel was altijd erg vriendelijk en gastvrij. De kamers worden dagelijks schoongemaakt, dit gebeurde ook netjes. Kamers zijn modern en nieuw.
Gereisd anders in februari 2014

Centraal gelegen, sfeervol, modern.

., 3-2-2014

Het hotel is modern, zeer centraal gelegen; goed met de auto of de trein te bereiken. Het personeel is erg hulpvaardig. Perfect voor als conferentiehotel, alles liep soepel. Het eten is zeer lekker, veel keus. Hygiënische indruk ook op de kamers.
Gereisd anders in februari 2014

Goed bedoeld in plaats van goed gedaan. Jammer!

., 27-1-2014

Ik was inmiddels twee keer in dit hotel, dat vanwege de ligging dichtbij het centrum en de nabijheid van de snelweg populair is bij zakenreizigers. De geboekte kamercategorie 'Junior Suite Comfort' op de 7de verdieping is in principe een goed idee en kost een redelijke prijs. Koffiezetapparaat (pad) en minibar inclusief. Maar pas op: mijn suite had in tegenstelling tot de kamerbeschrijving GEEN kluisje. Waardevolle spullen moeten dus tijdens ontbijt of bezoek aan de sauna onveilig op de kamer blijven liggen. Dat kan in de 4 * - klasse helemaal niet - en zeker niet bij de hoogste kamercategorie! Mijn overeenkomstige klacht werd bij het vertrek met verbazing en ophaal gekwiteerd. Ik wil dat toch even bekijken... En inderdaad: toen ik drie dagen later in het hotel per e-mail wat navroeg, deelde men mij mee, dat er inmiddels een kluisje geïnstalleerd was. U kunt dit zelf eens testen, als u ooit kamer 719 wilt boeken. Maar de grap is, dat het hotel mij vanwege deze fauxpas uitnodigde voor een gratis drankje in de hotelbar tijdens mijn volgende bezoek. Deze tegoedbon ontvangt IEDERE GAST in het Welcome-Hotel automatisch bij zijn aankomst. Ik werd dus voor de gek gehouden, en dat vind ik helemaal niet leuk! Bovendien leent het hotel zonder toestemming de contactinformatie (naam, e-mail adres) van zijn gasten uit aan een derde, namelijk de Firma Trustyou.com gezeten in München. Trustyou zond twee dagen na ons verblijf in het Welcome-Hotel een e-mail verzoek om een gastenwaardering (vragenlijst op het internet). Bij gebrek aan toestemming voor het uitlenen van gegevens een inbreuk op de gegevensbescherming. Wat verder nog? De roomservice brengt een Wiener schnitzel met aardappelsalade. Lekker. Maar zonder bestek. Dan moet ik gewoon nog eens bellen. Het bestek komt vijf minuten later. Koude schnitzel met aardappelsalade. Sauna op de 7de verdieping: uitzicht op de skyline van Frankfurt is eersteklas. Ontbijt slechts middenklasse (keuze businessclass, sfeer economyclass).

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Welcome Frankfurt bij:

in elk geval aan te raden.

., 8-1-2014

Zeer goed hotel, receptie 24 uur open, we waren er met ongeveer 25 mensen en we waren allemaal tevreden, bij het ontbijt was er een grote en goede keuze
Gereisd anders in januari 2014

Heel mooi verblijf in de junior suite.

., 8-1-2014

Jong koppel: we hadden een heel fijn verblijf (twee nachten) in een junior suite. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We waren al vaker in dit hotel en elke keer zijn we weer tevreden. De junior suite is zeer fraai ingericht en er is voldoende ruimte.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Welcome Frankfurt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome Frankfurt in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome Frankfurt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Welcome Frankfurt scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.