Hotel Villa Florentina ***

7,8

5 reviews over Hotel Villa Florentina in het Nederlands

Juweeltje in Bankfurt.

., 28-2-2014

Altijd weer leuk in de Villa Flo - zeer goed viersterrenhotel, gelijk aan een viersterrenstandaard in een leuke Toscaanse stijl. Onderscheidt zich duidelijk van de bekende hotels in FFM door de familiaire atmosfeer en omvang. Ik kom altijd graag terug.
Gereisd anders in februari 2014

Zeer tevreden.

., 8-10-2013

Vriendelijk personeel, mooie kamers, supermoderne en schone badkamer, goede prijs/kwaliteitsverhouding. De ontbijtzaal was een beetje te klein tijdens de piekuren. De tapijten moeten eens schoongemaakt of vervangen worden.
Gereisd anders in oktober 2013

Goed stadshotel in de wijk Westend in Frankfurt.

., 4-9-2013

Goed stadshotel in de wijk Westend in Frankfurt. Veel bezienswaardigheden en restaurants zijn binnen korte tijd bereikbaar.
Gereisd anders in september 2013

Graag weer!

., 30-8-2013

Het hotel ligt in de chique wijk Westend van Frankfurt. Het biedt een mooie, behaaglijke sfeer. De auto kan men bij normale gang van zaken op de binnenplaats parkeren. Het hotel ligt op ongeveer 15 minuten lopen van het centrum.
Gereisd anders in augustus 2013

Rustig, ouder hotel, centraal gelegen.

., 19-1-2013

Een particulier hotel in een omgebouwde statige villa. Voor de leeftijd is het hotel in een zeer goede staat, maar de prijs-kwaliteitverhouding is niet echt goed. Ik heb een upgrade gekregen vanwege het geringe aantal bezoekers, maar ik wil niet weten hoe dat dan eigenlijk de 'gewone' kamers zijn... Positief is de ligging! Het hotel ligt prachtig! Het financiële district in een rustige zijstraat en ver genoeg verwijdert van de wallen maar ligt toch nog centraal! het ontbijt was echt geweldig! Perfekt! Geweldige keuze, perfecte porties! • douchekop was NIET verkalkt in de badkamer! Het is helaas anders in andere hotels... Negatief vond ik • rugpijn van het bed • badkamer is zeer klein en heeft geen verwarming • wifi kon men vergeten. Traag. Zelfs in de ontbijtzaal, waar je de router kan zien. Toen heb ik vrij snel mijn mobiel internet aangezet. Jammer... Conclusie: Wie een modern hotel wil, is misplaatst. Maar het is een gezellig hotel met een rustige en toch centrale ligging. Je merkt aan de kamers echter, dat het oud is (maar wel schoon!). Ik zal dit hotel waarschijnlijk niet weer boeken. - vanwege de matras. Ik heb bij het slapen rugpijn, vooral in de prijsklasse van het hotel mag dat niet. Als de bedden beter waren, zou ik het hotel zo weer boeken. Maar dat is voor mij gewoon een no-go. Jammer...
Gereisd anders in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Florentina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Florentina in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Florentina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Florentina scoort een 7.81 uit 10 op basis van 5 reviews.