Hotel President Frankfurt ***

5,5

5 reviews over Hotel President Frankfurt in het Nederlands

Hotel Präsident Frankfurt.

., 11-4-2013

Ik heb in de badkamer de sokken aangelaten, omdat ik walgde van de viezigheid. Zelfs de wc-bril was smerig. Mijn bed was een hangmat. Het ontbijt was heel pover. Het personeel had de vriendelijkheid van een gevangenisbewaarster in een slechte televisieserie. De drie sterren kunnen niet alleen maar door de ligging gerechtvaardigd worden en zijn naar mijn mening volledig ongegrond.
Gereisd anders in april 2013

Goed.

., 28-3-2013

Heel goede prijzen. Dit hotel ligt in de nabijheid van het Frankfurt centraal station en restaurant, maar op een rustige locatie. Uitstekende verwarming en een goede badkamer. Ontbijt is alleen een beetje kort geweest. Voor deze prijs kan het denk ik niets beters vinden.
Gereisd anders in maart 2013

Prijswaardig - niet meer.

., 8-3-2013

Betaalbaar hotel nabij het treinstation. Lift. Zeer goed ontbijtbuffet met vriendelijk, attent personeel. Receptie op de dag van aankomst rond 22 30 onvriendelijk. De rest van de tijd aangenaam en behulpzaam. Meertalig. Kamer klein - tv tegen betaling. Geen gratis internet! Badkamer zeer klein. Omgeving van het hotel is in het donker niet echt aan te bevelen. Als je het hotel verlaat en steeds rechtdoor gaat richting station, vindt men aan de rechterkant een goed Italiaans restaurant.
Gereisd anders in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor President Frankfurt bij:

In het algemeen niets mis mee.

., 28-9-2012

Ik was aangenaam verrast toen ik het hotel betrad. De kamer was ook aardig ingericht met het kleine minpunt, dat ik nog broodkruimels van de voorganger op mijn vensterbank kon zien. Verder was alles fatsoenlijk geregeld en schoongemaakt. Het ontbijt was meer uitgebreid dan verwacht. In totaal zou ik voor deze prijs-kwaliteitsverhouding altijd terugkomen, omdat het hotel ook een super ligging heeft.
Gereisd anders in september 2012

Ramp!

., 3-9-2012

Het verblijf was een ramp. Ikzelf werk in een hotel en weet dat het echt niet eenvoudig is de gasten een glimlach te laten zien als je een slechte dag hebt. Maar zo een onvriendelijk, ongemotiveerd en ongeschoold personeel heb ik nog nooit meegemaakt. bij het inchecken kreeg ik niet eens een 'hallo', ze gooiden me gewoon het check-informulier en vroegen hoe ik wilde betalen. Geen informatie over op welke verdieping onze kamer was, noch informatie over de ontbijtstijden, enz. Toen we na een korte wandeling door de stad terug in het hotel kwamen, werkte de kamerkaart niet meer. Toen ik dit meldde aan de receptie losten ze het probleem op zonder daarbij een woord uit te spreken. 'Alstublieft' 'bedankt'? Echt een vreemde taal voor het personeel. Het ontbijt de volgende ochtend was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Op de sapjesautomaat stond er in grote letters 'Vaihingen', maar het sap dat eruit kwam, was goedkoop sap uit de supermarkt. Koffie en thee moest je zelf halen. De borden werden ook niet afgeruimd. Het ontbijtbuffet zwom in de koffie en de theeresten. Heel vies!
Gereisd anders in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor President Frankfurt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President Frankfurt in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President Frankfurt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel President Frankfurt scoort een 5.54 uit 10 op basis van 5 reviews.