5,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Post Frankfurt Airport bij :

5 reviews over Hotel Post Frankfurt Airport in het Nederlands

Een alternatief in Frankfurt tijdens beursperiodes

., 19-9-2013

Het was een noodoplossing, want tijdens de IAA was er in de gehele omgeving geen ander hotel tegen een nog draaglijke prijs te vinden. Omdat de beoordelingen niet zo overtuigend waren, werd ik dan aangenaam verrast, toen ik daar was. Voor de toekomst is het hotel zeker een goed alternatief. Ontbijt goed en gevarieerd, kamer klein, maar rustig, praktische douche.
Gereisd anders in september 2013

Helaas geen TOP hotel.

., 17-3-2013

Als vliegveldhotel nog aanvaardbaar. Luchthaven transfer was goed Helaas is het hotel al afgeleefd. Alleen de badkamer werd verbeterd... Verdere maatregelen zijn dringend nodig.
Gereisd anders in maart 2013

Top luchthavenhotel.

., 12-12-2012

Een ideaal hotel. In de buurt van de luchthaven van Frankfurt met goede pendeldienst en een aantrekkelijke keuken. Goede prijs-kwaliteitsverhouding met goedkope parkeergelegenheid gedurende de vakantie in de ondergrondse garage.
Gereisd anders in december 2012

Goed luchthavenhotel

., 2-9-2012

We hebben in dit hotel 1 keer overnacht omdat we op de vooravond moesten inchecken bij de luchthaven van Frankfurt. Aan de buitenkant maakt het een goede indruk, ook hadden we een prachtig uitzicht vanuit onze kamer. Voor een overnachting volledig voldoende en aangemeten. Grote tv, bedden in orde, badkamer een beetje klein maar zoals gezegd voor 1 keer overnachten in orde. Een paar meter van het hotel zit een zeer goede Italiaan. Ontbijt: keuze voor drie sterren prima, en qua kwaliteit ook in orde. Zeer vriendelijk personeel. Ligt ongeveer 10 minuten van de luchthaven van Frankfurt verwijderd. Gratis pendeldienst wordt aangeboden.
Gereisd anders in september 2012

Nooit weer!

., 12-7-2012

Gewoon slecht:-( wij hadden het hotel geboekt voor 1 overnachting, toen we de kamer en de oude inrichting zagen waren we blij dat we slechts één nacht bleven! Voor een lang verblijf in geen geval aan te bevelen! We hebben een driepersoonskamer geboekt, we kregen een tweepersoonskamer met een oud uitklapbed dat verschrikkelijk oncomfortabele was voor onze 10-jarige zoon. We vonden losse stopcontacten, de speel- & saunaruimte was oud en niet meer te gebruiken. Hier moet men echt testen, of de 3 sterren nog actueel zijn. Service en vriendelijkheid was sterk beperkt dus we zouden daar nooit meer voor een nacht overnachten, al kregen we geld toe.
Gereisd anders in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post Frankfurt Airport in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post Frankfurt Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Post Frankfurt Airport scoort een 5.5 uit 10 op basis van 5 reviews.