Hotel National Frankfurt

Hotel National Frankfurt
National Frankfurt

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor National Frankfurt bij:

1 review over Hotel National Frankfurt in het Nederlands

Edje, 2-10-2005

Hotel National is op zich een goed hotel op een steenworp van het centraal station en het oude centrum.

Wij hadden hier helaas een nare ervaring. Toen wij 's avonds laat wilden inchecken kregen we een sleutel van een kamer die meer van soort is dat je per uur afhuurt. Wat bleek nu? De lobby van National staat in verbinding met het naastgelegen zeer vervallen en ranzige Hotel Wiesbaden (zie betreffende review). Deze wisseltruc wordt je echter niet verteld terwijl we al hadden betaald voor de 4-sterren kamer in National. Echt on-duits schandalig! Toen we wilden vertrekken bleek tot overmaat van ramp de receptie onze autosleutels zoek te hebben gemaakt.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel National Frankfurt in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel National Frankfurt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel National Frankfurt scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.