Hotel Maingau ***

Hotel Maingau
Maingau

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maingau bij:

1 review over Hotel Maingau in het Nederlands

Veel en veel te duur!!

Dirk, 17-1-2011

Ten tijde van de laatste beurs in Frankfurt "Heimtextil" hier twee nachten gelogeerd. Het is beslist geen vier sterren hotel, want de accomodatie is sober te noemen. Wij hadden een kamer waarbij we de "buren"letterlijk konden volgen tijdens hun gesprekken. Tevens een "afzakkertje"genomen in het hotel, ons niet realiserend dat dit per borrel ons op € 8,50 kwam te staan. Het lijkt op misbruik van de situatie dat er tijdens een beurs extravagant hoge prijzen worden gevraagd in Frankfurt.

De volgende keer maar weer 30 kilometer verderop een goed hotel zoeken, want dit slaat werkelijk nergens op!!

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maingau in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maingau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maingau scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.