Hotel Ibis Frankfurt Centrum **

Ibis Frankfurt Centrum
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ibis Frankfurt Centrum bij:

2 reviews over Hotel Ibis Frankfurt Centrum in het Nederlands

Centrale ligging. Prima hotel.

t-men, 13-12-2016

Het hotel ligt op loopafstand van Frankfurt Hauptbahnhof aan de oever van de Main tegenover een ronde wolkenkrabber die van ver te zien is. Vanaf het hotel loop je in ongeveer een kwartier langs de Main naar de Römerberg. De ontvangst was prima, om 11 uur 's ochtends kregen we al toegang tot onze kamer. De kamer zelf was klein en ingericht met de standaard inrichting van de Ibis formule. Heerlijk rustig geslapen aan de achterkant van het hotel. De badkamer was ook erg klein maar verder prima. De bar is niet zo gezellig en vrij prijzig. Het ontbijtbuffet was typisch Duits met genoeg broodjes, beleg en ontbijtgranen. Er is een ruimte waar je je bagage kosteloos achter kan laten na het uitchecken. Het hotel was niet fantastisch maar wel dik in orde.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

voldoende

de-hoffies, 11-3-2011

Tijdens een bezoek aan de beurs in Frankfurt bleek dit hotel nog ruimte te hebben. Eten hebben we buiten de deur gedaan en aangezien er een festival aan het water was, hebben wij hier alleen maar geslapen. Bedden waren wat matig. Maar voor deze prijs vond ik 't wel fair.
Gereisd zakelijk in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Frankfurt Centrum in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Frankfurt Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Frankfurt Centrum scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2 reviews.