Hotel Fleming's Hotel Frankfurt Messe ****

Hotel Fleming's Hotel Frankfurt Messe
Fleming's Hotel Frankfurt Messe
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fleming's Hotel Frankfurt Messe bij:

5 reviews over Hotel Fleming's Hotel Frankfurt Messe in het Nederlands

Bij beursbezoek alleen naar Fleming's.

., 28-2-2014

Een zeer goed hotel voor zakenreizigers in Frankfurt of beursbezoekers. Rustige goed ingerichte kamer en badkamer, (de glazen kubus is zeker niet voor iedereen). Uitstekend ontbijt in een absoluut gezellige bar met vele kleine smaakvolle extra's. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Altijd weer graag...
Gereisd anders in februari 2014

Voor zakenreis in orde.

., 15-11-2013

Het hotel ligt direct bij een groot kruispunt, waarop tot overmaat van ramp ook nog tramlichten staan. Mijn kamer lag helaas naar de straatkant en men hoorde en speurde de rijdende trams nog op de 5de verdieping. Gelukkig houden de trams 's-nachts pauze, zodat ik tot mijn verbazing probleemloos en rustig door kon slapen. Het hotel is op veel gebieden gerenoveerd en maakt daar een moderne indruk. Bezuinigd wordt naar mijn mening op het trappenhuis en de vloerbedekking in de kamers. Hier moeten ze nog inhalen, maar de toestand is doorgaans nog aanvaardbaar. De badkamers zijn alleen door glasschijven van het slaapgedeelte gescheiden. Als je dus met 2 mensen een tweepersoonskamers boekt, hoeft men geen privacy te verwachten. Dat maakt het hotel naar mijn mening niet geschikt voor het reizen met vrienden. Ik weet echter niet, of alle kamers zo uitgerust zijn of dat men ook 'gewone' badkamers kan boeken. Het ontbijtbuffet is op het eerste gezicht heel compact, maar dat ligt eraan, dat eiergerechten niet op het buffet staan, maar altijd vers bereid worden op bestelling. Daarmee is het ontbijt mij na de eerste verrassing toch zeer goed bevallen.
Gereisd anders in november 2013

Ideaal hotel voor beursbezoek.

., 10-11-2013

Het hotel is ideaal voor een beursbezoek (slechts circa 5 minuten verwijderd). Het ontbijtbuffet was goed en uitgebreid. De kamer modern en schoon, echter zijn de douche en het bad niet door een extra ruimte afgescheiden en zo kan men de partner bij het douchen bekijken of men wordt door hem gewekt, als men dat niet erg vindt. Het personeel was erg vriendelijk.
Gereisd anders in november 2013

Goed hotel voor overnachtingen en ontbijt.

., 13-10-2013

Het hotel heeft een goede locatie: nabij beurs en centraal station. Ligt wel aan een hoofdweg. Mijn kamer was aan de straatkant. Met het raam open slapen kan, maar bij veel verkeer moest ik het sluiten. Ontbijt was prima, maar niet bijzonder. Voor één of twee nachten in Frankfurt is het goed, vooral als je de volgende dag vroeg weg moet naar het centraal station. Vreemd: ik had 2 aparte bedden in tweepersoonskamers. Badkamer en douche (met uitzondering van de wc in een extra ruimte) had een glazen wand. Daarom eerder bedoeld voor personen die vertrouwd zijn met elkaar.
Gereisd anders in oktober 2013

Centrale ligging.

., 28-9-2013

Goed hotel met een centrale ligging. Slechts 2 minuten naar het centraal station. Helaas is de buurt rond het station niet de beste locatie:-(
Gereisd anders in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fleming's Hotel Frankfurt Messe in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fleming's Hotel Frankfurt Messe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fleming's Hotel Frankfurt Messe scoort een 8.44 uit 10 op basis van 5 reviews.