Hotel Bornheimer Hof ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bornheimer Hof bij:

1 review over Hotel Bornheimer Hof in het Nederlands

In gezellige wijk van Frankfurt

Jan, 27-3-2011

Ik heb ruim een jaar in het stadsdeel Bornheim gewoond en was er na drie maanden weer eens terug. Het is een wijk waarin je je niet hoeft te vervelen en met de U-Bahn ben je in korte tijd in andere stadsdelen. In de omgeving van het hotel is het lastig parkeren, maar bij het hotel heeft 8 parkeerplaatsen. Het hotel heeft meer weg van een 'Bed and Breakfeast' dan van een hotel. Ik had gelezen dat het hotel slappe hoofdkussens had en daarom heb ik mijn eigen hoofdkussen maar meegenomen. Dat was geen overbodige luxe. Bedden een beetje aan de slappe kant maar we hebben er toch goed in geslapen. Er staat een wel erg kleine tv op het bureau, maar er is wel gratis draadloos internet toegang. Ook douche is aan de kleine kant. Ontbijt was voldoende. De prijs was met eur 100 per nacht aan de stijve kant, na de reservering kan er ook niet meeer kostenloos worden geannuleerd.
Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bornheimer Hof in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bornheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bornheimer Hof scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.