Vakantiehuis Liberta

9,1

7 reviews over Vakantiehuis Liberta in het Nederlands

Erg leuk huisje

Jeroen van de Zon, 11-8-2017

We waren op zoek naar een huisje in de bossen. We kwamen eigenlijk per ongeluk bij dit huisje uit. Nog nooit eerder van dit plaatsje gehoord, op internet zag het er leuk uit. Minder leuk dan in het echt, want het is een tophuisje. Leuk ingericht, gezellig en compleet.

De bosrand vlakbij is ook heel erg mooi en je kan er dagen wandelen. Wel ff een kaart meenemen, want verdwalen kan ook :) En dan merk je meteen dat het echt in een rustige landelijke omgeving ligt.

Dit is zo'n verborgen pareltje, wij komen er zeker een keertje terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Superfijne plek in de bossen

Maurice, 10-8-2017

Wij zijn hier nu 2x geweest en het is een superheerlijke, rustige plek. Aan de rand van een groot woud met heel veel wandelroutes, een manege om de hoek en gezellige dorpjes nabij. Op een kwartiertje rijden ligt een zwemparadijs waar onze dochter van 4 helemaal wild van is.

Het huisje zelf is prima verzorgd en supernetjes, lekker dat er zo'n ouderwetse openhaard in staat. Die wordt wel warm, dus even de kinderen meegeven dat ze er uit de buurt blijven. Heerlijke douche en goede wasmachine, keuken heeft alles wat je op vakantie nodig hebt, zoals vaatwasser en mooi kooktoestel.

Een heerlijke plek waar de prijs/kwaliteitverhouding ook nog eens supergoed is. Aardige eigenaren trouwens, reageren correct op tijd op vragen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig

Bos, 10-8-2017

Je kan hier fantastische wandelingen maken en leuke fietstochten. De omgeving is schitterend.Het huis is ruim en gezellig .Kortom wij vonden alles goed en voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Ontzettende leuke tijd gehad

Carina Sterrenburg, 10-8-2017

Een ontzettend mooi en gezellig huisje wat rust uitstraalt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Een mooie omgeving en leuke plaatsjes om naar toe te gaan. Kortom een aanrader.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Het was grandioos,het voelde als thuiskomen.

Wil Sanders, 9-8-2017

prachtige omgeving , veel te bezichtigen ,gezellige plaatsjes ,heerlijk wandel gebied .De woning is over compleet ,alles is aanwezig zoals thuis en super gezellig ,het zitje buiten is heerlijk veel vrijheid ,kort om gezegd voor herhaling vatbaar ,zeer aan te prijzen .
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige tijd gehad.

Bep van Oord, 6-8-2017

Sfeer in de woning is warm en rustgevend. Kwamen echt lekker tot rust en de omgeving is prachtig. Huisje is uitermate goed uitgerust en compleet.
Gereisd met partner in maart 2017

fantastisch

miranda van de werken, 5-8-2017

Eigenlijk was alles naar behoren hebben geen klachten
Gereisd met vrienden in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Liberta in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Liberta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Liberta scoort een 9.14 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: