Vakantiehuis Huis van Saane

Huis van Saane

4 reviews over Vakantiehuis Huis van Saane in het Nederlands

Geweldig huis!

Robbert van de Hoek, 14-5-2013

Met veel plezier hebben we hier onze vakantie doorgebracht. Een heel fijn huis, voorzien van werkelijk alle gemakken. De omgeving is prachtig en de afstand vanuit Nederland was perfect voor een korte (of langere) vakantie. We hebben heerlijk gewandeld, zijn naar Kassel geweest om uitgebreid te shoppen en een echte verassing waren de plaatselijke restaurant: lekker eten voor een heel fijn prijsje. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Te gek!

Rebecca, 28-4-2013

Vakantiehuis Huis van Saane in Frankenau (Sauerland) (Duitsland) is echt een aanrader. Heel schoon en alles aanwezig wat je nodig hebt. Leuk ingericht met kachel - erg knus! Mooi gelegen vlakbij bos en natuur. Fraaie omgeving. Kortom alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie!
Gereisd met partner in januari 2013

Mooi huis prachtige omgeving

Sandrarunsink, 13-2-2013

Het huis is fantastisch, schoon, gezellig, compleet ingericht en in de woonkamer staat zo'n gezellige houtkachel. In de omgeving is er veel te doen en te zien.

Wij vinden het vooral leuk om s'avond in de lokale restaurantjes te eten, lekker knus en heel goedkoop. We komen zeker een keertje terug naar deze woning.!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Al jaren een heerlijk vakantieadres!

Robhoek, 14-1-2013

Met mijn gezin kom ik nu sinds 6 jaar regelmatig in Frankenau en elke keer genieten we weer enorm. Het huis is zeer compleet en gezellig ingericht, de omgeving is fantastisch in alle jaargetijden en er is zat te doen.
Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis van Saane in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis van Saane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Huis van Saane scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: