Vakantiehuis 36 Frankenau

Vakantiehuis 36 Frankenau
36 Frankenau

2 reviews over Vakantiehuis 36 Frankenau in het Nederlands

Geweldig huis in prachtige omgeving!

Mirjam de Jong, 2-6-2012

Dit huis heeft een goede ligging op het vakantiepark. Het huis is ruim, licht en modern ingericht. Huis is gezellig, praktisch en leuke indeling. De inventaris is erg compleet. Je mag gebruik maken van mountainbikes.

Zwembad op vakantiepark was tijdens ons verblijf niet in gebruik, maar er is een erg leuk zwembad in de omgeving.

Er is een trappetje in de woonkamer van enkele treden naar de keuken, maar kan lastig zijn met heel kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Een fantastisch huis in een fantastische omgeving!

elsfranken, 28-10-2011

Huis nr. 36 in vakantiepark in Frankenau is ons zeer goed bevallen. Het ligt in een mooie omgeving. Vanuit het huis kun je prachtige wandelingen maken. In de nabije omgeving zijn mooie stadjes te bezoeken. We denken dat ieder jaargetijde geschikt is.

Het huis is fris en enorm praktisch ingericht. We hebben niets gemist. We konden zelfs Nederlands tv ontvangen. De eigenaars van het huis zijn erg attent (fles wijn bij aankomst).

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 36 Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 36 Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 36 Frankenau scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: