Vakantiehuis Am Berg

Am Berg
8,8

9 reviews over Vakantiehuis Am Berg in het Nederlands

genoten met kinderen en kleinkinderen

Jopie Bosch, 16-3-2017

Heerlijk huis, wij waren van 2 maart tot 5 maart in het mooie huis "Am Berg"

Een comfortabel huis met complete inrichting en prachtig gelegen.

De kleinkinderen hebben zich prima vermaakt met het aanwezige speelgoed en de volwassenen brachten de tijd door met lezen, kaartspelletjes en genieten bij de warme kachel.

De afstand naar Willingen was goed te doen en aldaar hebben we nog fijn kunnen skiën.

We hebben superfijne dagen gehad.

We zullen zeker in overweging nemen om terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Mooi huis met super uitzicht!

Olaf van Dijk, 17-8-2016

Het huis is voorzien van alle gemakken. Er is veel speelgoed aanwezig voor jonge kinderen, waardoor ze zich ook op regenachtige dagen prima kunnen vermaken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Schitterend plekje in super omgeving

Cor, 15-8-2014

Een mooi huis. De garage is echt ideaal. Prima ruim terras. Het huis was schoon toen wij aankwamen. In de keuken is ruim voldoende aanwezig qua borden, bekers, bestek etc. De badkamer is ook heerlijk. Wij vonden de kwaliteit van de matrassen wel wat minder.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Uitzonderlijk

Asher, 1-5-2014

Zelden zo'n combinatie van bereikbaarheid, rust en uitzicht gevonden. Buiten de drukte van het Sauerland en er toch midden in. Fietsen, mountainbiken, zwemmen en wandelen kan naar hartelust. Wij zagen herten, marterachtigen, wouwen, en allerlei zangvogels. Pak een boek, open een pot bier en plof neer in een tuinstoel om vervolgens geen regel te lezen en alleen maar naar de vallei te staren.
Gereisd anders in januari 2014

Fijne vakantie woning

Luc Reijrink, 16-2-2014

De vakantiewoning is een nette schone complete vakantie woning. Mijn zoon vondt de houtkachel leuk. Een aanrader,
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Heerlijke plek om bij te komen

Fam. Coenen, 16-1-2014

De reis er naartoe was al geweldig. Eenmaal aangekomen werden we verrast door de inrichting en het uitzicht. De kinderen vonden direct het speelgoed en vonden het stapelbed te gek. Er lag geen sneeuw en het was best wel nat, maar ondanks dat hebben we ons uitstekend vermaakt. De keuken is uitgereid en van alle gemakken voorzien, de openhaard is heerlijk, twee badkamers is luxe en het grote bad op de bovenverdieping was echt top! Het contact met de eigenaren was erg prettig. Mochten we de regio weer bezoeken we Haus Am Berg zeker weer!
Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Ruime locatie met uitzicht over Sauerland

Carl van Vugt, 11-4-2012

Wandel- en mountainpaden en het meer om de hoek. Bovendien is het een zeer ruim huis met een moderne keuken, open haard, garage, groot terras en drie slaapkamers. Wij zijn er nu enkele malen geweest en zowel in de winter als zomer genoten van een heerlijke vakantie. Midden tussen Winterberg en Willingen maakt het ook zeer geschikt voor een betaalbare en kindvriendelijke wintersportvakantie. Kortom: aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

super plekje om te relaxen

roos , 11-4-2012

wij vonden het super, met ons kleine meisje was dit huisje ideaal je kunt lekker wandelen of de omgeving in om te skieen, er zijn genoeg leuke dingen te doen.

kortom wij vonden het een kind vriendelijk huisje, en savonds was het een heerlijk romatisch huisje voor ons twee

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Prachtige plek zomer en winter

wim van dijk, 10-4-2012

Een keurig verzorgd huisje. Met een schitterend uitzicht zowel zomers als 's Winters. Het ligt haverwege de berg. De gewone dagelijkse zaken zijn aanwezig. Wel even boodschappen halen want de winkels zijn niet in de buurt. Zomers komt op de camping beneden tussen 8 en 9 een mobiele bakker wel bestellen ! Willingen heeft een grote lidl. Restaurant is beneden aan de berg . Deze heeft zowel restaurant faciliteiten als hotel-. In Heeringhausen zelf is een klein zwembad, 's Winters is het goed skieen in Willingen met een zestal pistes leuk voor kleine kinderen en ouderen. Verder zijn er ook langlauf pistes. Achter het huis kan je verder de eisenberg op. 'S avonds kan je daar herten en vossen spotten.

Er ligt voldoende hout voor de open haard. Verzoek is wel of je dit voor vertrek aan wilt vullen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Am Berg in Diemelsee/Heringhausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Am Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Am Berg scoort een 8.82 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: