Hotel Ramada Frankfurt Airport West ***

Hotel Ramada Frankfurt Airport West
Ramada Frankfurt Airport West

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Frankfurt Airport West bij:

2 reviews over Hotel Ramada Frankfurt Airport West in het Nederlands

Prima bereikbaar hotel met de auto.

Remy, 3-11-2013

Het hotel is zeer makkelijk te bereiken vanuit de snelweg, en er kan gratis geparkeerd worden. Een dorpje verder is een treinstation met p + r. Dus Frankfurt is makkelijk te bereiken. Inchecken ging prima en correct. De kamer was modern maar vrij basic ingericht. Maar allemaal wel netjes en schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vers. diner hebben wij niet genomen omdat wij de vaste menukaart van de Ramada keten niet geweldig vinden.
Gereisd met partner in oktober 2013

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Stefan, 23-9-2013

Voor het bezoek aan de IAA autobeurs in Frankfurt, dit hotel gekozen om in te overnachten, voor ca 35 euro p.p. inclusief ontbijt. Het hotel ligt naast de snelweg, maar de ramen isoleren het geluid erg goed, waardoor je er geen last van hebt. De kamers waren zeer schoon. Wel was mijn kussen voorzien van een opgedroogde bloedvlek, iets wat wel even vervangen had mogen worden. Ontvangst is erg netjes. Ontbijt is uitgebreid en goed. Toen we allebei een 2e keer gingen lopen, ruimde de medewerkster onze tafel al helemaal af. Toen we dit hadden aangegeven bij een collega, werd zij er op aangesproken. Tevens lopen de medewerkers continue rondjes tijdens het ontbijt, en zodra je bord leeg is, wordt het weggehaald, terwijl de ander nog zit te eten. WiFi is niet gratis in de kamer. In het restaurant kan een uur per 24 uur gratis ge-internet worden (wat zeer zeer traag is). Op ca. 20 minuten rijden van Frankfurt af.
Gereisd anders in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Frankfurt Airport West in Diedenbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Frankfurt Airport West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Frankfurt Airport West scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.