Camping Altenburschla

Camping Altenburschla
Altenburschla
8,2

10 reviews over Camping Altenburschla in het Nederlands

Mooie camping in mooi gebied.

Elisabeth, 2-9-2017

Mooi terrein aan het water. Rustig, groen. Dorpcis prachtig, werd een keer mooiste dorp van D. Laat je culinair verwennen in het Landgasthof en eet lekker op op mooie markt in Treffurt. Mooie fietstochten te maken, dorp Volkershausen is ook schilderachtig. Nu in september weinig plaatsen bezet.
Gereisd met partner in september 2017

prachtplek

Helena, 8-8-2017

De omgeving is enorm mooi, ook zijn de kampeerplaatsen ruim opgezet en vaak met schaduw van bomen. Wij vonden echter het sanitair zeer matig. Regelmatig moesten we wachten om te kunnen douchen omdat er maar 2 waren. Ook zijn er maar 2 wasbakken, om je handen te wassen en tevens tanden poetsen, gezicht te wassen ed. Dan sta je elkaar dus een beetje in de weg. Voor afwassen is ook maar één bak beschikbaar en dat nog buiten zonder afdak. Ook deed de Wifi het maar enkele uren per dag, soms nog minder.Jammer van deze prachtige camping!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk voor één keer , internet belooft meer dan....

jeroen pruim, 19-2-2017

Op zich een leuke kleine camping in Duitsland. Echter de belofte van goed viswater is niet reëel. Het is zeer ontoegankelijk viswater waarvoor dure vergunning benodigd zijn. Het water stroomt zeer hard en is haast niet te bevissen. Het sanitair op de camping is bij drukte onder de maat en privacy is ver te zoeken bij de 2e sanitair inrichting. (een gordijntje zouden dames op prijs stellen). De Campingeigenaar is vriendelijk maar niet heel behulpzaam bij het helpen verwijzen naar de benodigde visvergunning. Verder prima , goedkope camping in een leuke (goedkope) omgeving. Als je niet te veel verwacht van voorzieningen kun je hier prima naar toe. Voor ons éénmalig door het gebrekkige sanitair.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch, een heerlijke camping

Marion de Lepper, 6-9-2016

De campingeigenaar Frits, is een leuke man die zijn eentje de camping runt en tijd voor een praatje , zonder. Zich op te dringen. Er is geen speeltuin.

De plaatsen zijn ruim. De camping is een echte camping in zijn eenvoud. Heerlijk rustig.

Er zijn 2 douches , bij het kantoortje is de tweede douche met toilet en wastafel.

Wij hebben nooit hoeven te wachten. Toilet en douchewerden goed schoongehouden.Een restaurand en midgetgolfbaan direct buiten de camping. Nederlandse eigenaar. Bakker kwam een paar dagen per week.

Ideaal voor als je van rust houdt. Fijn fietsen en wandelen. Wanfried ligt er tegen aan daar kun je lekker ook lekker eten en terecht voor de Supermarkt.

Gereisd met partner in augustus 2016

Vogelresort

Laurens, 11-7-2016

Wat een rust! Heerlijk! Elke ochtend wakker worden door een natuurconcert. Een bont gezelschap van vogels geeft de ochtend glans. De aan een rivier gelegen camping ligt in een mooi gedeelte van het Duitse Hessen. Leuke uitstapjes, met de auto of de fiets, zijn voldoende voor handen.

Frits de camping eigenaar gaat met alle campinggasten op een ontspannen en humorvolle wijze om. Daarom kan het maar zo zijn dat we hier nog eens onze caravan neer gaan zetten.

Frits bedankt!!

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig gelegen aan riviertje

Karla-E, 11-9-2014

Super mooi gelegen aan riviertje. We zijn hier twee nachtjes gebleven we waren op doorreis. Vriendelijke beheerder praat zowel Nederlands als Duits.

Mooi en onontdekt gebied . Geen speelgelegenheid voor kinderen maar onze kinderen hebben zich prima vermaakt met hun bootje in de rivier ( ivm stroming wel vast aan een lang touw ;-) ) en het rondjes fietsen door het dorpje.

Sanitair was schoon maar er had wel een toilet /douche extra gemogen .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

natuurcamping aan de Werra

gustaafmodderman, 6-7-2014

ontvangst: allerhartelijkst/ navraag hoe reis was/ vrije keus campingplek

verblijf positief: vlakke camping aan kanorivier de Werra op voorm. grens DDR en West-Duitsland met enorme vogelrijkdom: 38 soorten geteld/ ruime plaatsen met en zonder schaduw, niet allemaal aan de Werra/ Altenburschla mooi vakwerkdorp met restaurant geen supermarkten/ je hoort op de camping alleen vogels en de wind/ wandelpaden: grandioos en goed aangegeven/ veel informatie in omg. over grensproblematiek DDR-W. Duitsl./ hoge Meissner 700m op 3/4 uur afstand/ verder mooie groen heuvels met liefelijke rood-witte dorpjes, echt een onontdekt gebied met veel wild 3x een vos, wezels, reeën gezien/ we kregen fiets van eigenaar mee zonder kosten!

verblijf negatief: sober sanitair/ afwas-unit zonder afdak/ wel wasmachine en droogtrommel aanwezig/ €20,- per nacht (caravan/ 2 pers.)vond ik hoog gezien het sanitair

vertrek: navraag hoe camping was

Gereisd met partner in juni 2014

rust en een super mooie natuur

rene ne marion, 2-7-2014

wat een nette en schonen camping , en wat een mooi gebied en dat maar 350 km van huis

de camping baas spontaan en een man die wat te vertellen heeft ook voor de mooie plaatsen in de omgeving.Bakker s,morgens voor de broodjes .winkelen 3.5km verder op edeka en de aldi , slager en zwembad

Zeker gaan we terug, voor ons een camping 10 +++++

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Perfect lekker genieten en heerlijk ontspannen

Jansen, 21-5-2013

Zeer nette camping met een basis uitrusting waar alles tot in de puntjes zeer goed verzorgd is. Prachtig gelegen langs riviertje de Werra waar je uitstekend kunt kanoën en waar langs je hele mooie fietsroutes kunt vinden. De perfecte plek om lekker te barbecueën en even helemaal te ontspannen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Mooie plek, direct aan de Werra

Enneking, 13-4-2013

Campinghouder Frits maakt het je graag naar de zin, weet alle plekjes in de omgeving en geeft alle ruimte om je verblijf zo leuk mogelijk te maken. Was van plan het sanitair uit te breiden. Vooral prettig grote plekken en heel rustig gelegen in liefelijk dorpje in prachtige omgeving. Aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altenburschla in Altenburschla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altenburschla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Altenburschla scoort een 8.15 uit 10 op basis van 11 reviews.