Hotel Zollhof

Hotel Zollhof
Zollhof

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zollhof bij:

1 review over Hotel Zollhof in het Nederlands

Verschrikkelijk hotel

paulenmandy, 9-12-2010

We zijn hier voor 1 nachtje geweest op doorreis, maar het was ook meteen 1 nacht teveel!!!

Geen ontbijtfaciliteiten, douches gewoon te smerig voor woorden (haren, schimmels, roest enz.) het enige positieve was dat het beddengoed wel schoon was.

De kamer was voorzien van een of ander vies tapijt met grote vlekken en het balkonnetje was niet vertrouwd om op te gaan staan.

Gordijnen op de kamer waren aan elkaar geplakt enz.

Het zijn naar mijn idee ooit (50 jaar geleden?) arbeiders appartementjes geweest en er is vervolgens nooit meer iets aangedaan.

Parkeerplaats was een grote vuilstortplaats! echt een verschrikkelijk hotel! nooit meer voor ons

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zollhof in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zollhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zollhof scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.