Hotel Mittelweg

Hotel Mittelweg
Mittelweg
6,9

5 reviews over Hotel Mittelweg in het Nederlands

Voor hen die antieke inrichtingen en decoratie leu

., 29-9-2013

Wie graag antieke inrichtingen en decoraties heeft, zal het hier erg naar zijn zin hebben. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd en de ontbijttafel is gedekt met veel aandacht voor detail. Helaas zijn de kamers, vooral de badkamer niet erg groot. Maar het kan wel zijn dat dit de standaard is in Hamburg voor deze prijsklasse.
Gereisd anders in september 2013

Al een iets ouder stadshotel in een villa.

., 18-8-2013

Het hotel, een stadsvilla, ligt in het Villenstaddistrict in de buurt van de Buitenalster. De eerste indruk die je er krijgt is van een locatie voor een Engelse misdaadfilm. Klassieke inrichting van de kamers en de openbare ruimtes. Helaas al wat ouder en technisch op sommige plaatsen niet helemaal in orde. Sommige kamers liggen onder het gelijkvloers, vreemden kunnen er binnen kijken en ze krijgen slechts beperkt daglicht binnen. De badkamer was schoon, maar erg klein en er waren technische defecten (ventilatie kapot/deurslot kapot). Wifi is niet overal in het hotel beschikbaar (signaal te zwak). In het gebied op de benedenverdieping is er jammer genoeg ook een slechte mobiele telefoonontvangst. Dus niet geschikt voor zakenreizigers. Het ontbijt is kwalitatief beperkt. Bakbroodjes of verpakte broodjes zijn net zoals de andere spijzen nog in orde voor een eenvoudig pension, maar zijn niet passend voor die kamerprijs. De verbinding met het openbaar vervoer is voor stedentrips meer dan optimaal. er bevindt zich een bushalte voor het hotel en een metrostation ligt op 10 minuten lopen. Vriendelijk personeel dat zijn best doet.
Gereisd anders in augustus 2013

Goed middenklasse hotel.

., 29-6-2013

Goed voor individuele reizigers of koppels, goed oud middenklassehotel. Traditioneel Hamburg hotel.
Gereisd anders in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mittelweg bij:

Geen hotel voor kinderen.

., 19-5-2013

Het hotel ligt in een geweldige buurt en is goed door deze ligging. De tuin is goed voor kinderen om in te lopen, maar er zijn geen speelmogelijkheden in het hotel voor kinderen - niet binnen en niet buiten. We hadden de indruk dat ze zich hier richten op een doelgroep van +50 zonder kinderen. We waren in een kamer in de 'kelder', die we niet kunnen aanbevelen, omdat het er erg muf (naar schimmel?) rook. Verder was alles aanwezig in de kamer wat je nodig had. De badkamer was nieuw. De inrichting is een kwestie van smaak. Helaas bleek ook de niet-kindvriendelijkheid uit het feit dat we extra moesten betalen voor een extra kinderbed. Dat hebben we nog niet meegemaakt in andere hotels. Het ontbijt is in orde, maar bij een volle bezetting van het hotel, is het personeel totaal overwerkt en niet altijd vriendelijk. De ontbijtzaal dan ook veel te klein. Het personeel aan de receptie was soms zeer vriendelijk, maar met een paar personen hebben we wel andere ervaringen gehad. Voor de volgende keer zullen we een ander hotel zoeken.
Gereisd anders in mei 2013

Hotel met stijl in Hamburg.

., 2-6-2012

Onze familie heeft zich daar zo fijn gevoeld, wie een klein stijlvol hotel op een gunstige locatie (dicht bij de bushalte) zoekt, is hier op het juiste adres. Wij zouden het altijd zo weer boeken. Het ontbijt was ook goed.
Gereisd anders in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mittelweg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mittelweg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mittelweg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mittelweg scoort een 6.86 uit 10 op basis van 5 reviews.