Hotel Leonardo Hamburg Airport ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leonardo Hamburg Airport bij:

1 review over Hotel Leonardo Hamburg Airport in het Nederlands

Zakelijk ruim voldoende

Reiziger64, 28-1-2014

Dit hotel ligt dicht bij de luchthaven en is daardoor iets goedkoper dan de luchthaven hotels. Ik vind het echter geen 4 sterren. De kamer is prima. TV heeft alleen Duitse zenders en niet eens BBC of CNN. Badkamer is matig. Douchen moet je in een glad bad waarbij je gedwongen wordt in de hoek te gaan staan vanwege positie douchestang. Er is wel een badmat maar die ziet er zeer onhygienisch uit. Van mij mag het bad weg.

Hotel maakt reclame met WIFI. Die is gratis maar alleen in de bar/receptie en dan moet je niet te ver weglopen. Ik had geen toegang omdat er al teveel mensen op zaten. Internet in de kamer alleen via een vaste kabel en tegen een vergoeding van 2,5 euro per half uur. Dat is niet meer van deze tijd, zeker niet voor een 4 sterren hotel dat zich (gezien het publiek) richt op de zakelijke markt.

Diner was matig met een slechte (zeer jonge) bediening.

Het ontbijt daarentegen vond ik zeer goed met veel keus aan brood, vers fruit, diverse yoghurs of zelfs engels ontbijt..

Gereisd zakelijk in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Hamburg Airport in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Hamburg Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo Hamburg Airport scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.