Hotel Commerz

Hotel Commerz
Commerz
5,8

5 reviews over Hotel Commerz in het Nederlands

Voor 1-2 dagen helemaal in orde en schoon.

., 27-9-2013

De slogan: Eenvoudig & Goed Dat zegt gewoon al alles. We zochten een goedkoop hotel met centrale ligging in Altona en we hebben €80/nacht voor een tweepersoonskamer betaald. Niet duur, maar voor die prijs heb ik al betere hotels gehad. Wat mij erg gestoord heeft, is dat het erg luidruchtig is in het hotel, zodat je er de mensen op de gangen hoort lopen en het sluiten van de deur van de buren, net alsof het in je eigen kamer gebeurt. Als je op het toilet zit, kan je tegelijkertijd je haar onder de douche wassen;) De warmwaterregeling in de douche is ook avontuurlijk. Het volstaat voor een overnachting van 1-2 dagen, het is schoon en centraal gelegen (2 minuten lopen van het station van Altona)
Gereisd anders in september 2013

Echt niet!

., 15-4-2013

Afgeronseld hotel waarin sinds de 70er jaren zeker niets meer geïnvesteerd is. Veel te duur voor de geboden kwaliteit. Geen lift ondanks 4 verdiepingen. Niet aanbevolen!
Gereisd anders in april 2013

Alleen voor overnachting zonder hoge verwachtingen

., 10-3-2013

Vreemde haren in bed bij het eerste bezoek, geen hangers in de badkamer, schimmel in de douche, kapotte tegels, kastensleutel als kamersleutel (enige kamers in het hele hotel), warm water duurt circa 10-15 minuten tot het arriveert, kamerdame ruimt de kamer op, hoewel de daarvoor geplaatste kaart NIET aan de deurklink hangt, zeer gehorig, aangezien bouwvakkers in het huis een totale geluidsexplosie veroorzaken, in de badkamer is het zeer oud en liefdeloos, heel lang geleden gerenoveerd hotel. Enige goede was het ontbijt. Zelfs als de buffetdame het tafelkleed op de grond naast de andere gasten uitklopt. Indien noodzakelijk als slaaponderkomen te gebruiken. Maar dan ook niet meer dan dat. Goed dat het treinstation op 5 minuten loopafstand is en men Altona en St. Pauli te voet snel bereiken kan.
Gereisd anders in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Commerz bij:

Voor lichamelijk fitte mensen heel geschikt hotel.

., 15-2-2013

Het hotel ligt vlakbij het treinstation Altona. Vriendelijk personeel. Zeer steile trappen, alleen voor fitte gasten. Kamers erg eenvoudig. Mijn kamer is verwarmd met een elektrische verwarming. Dat betekent, dat ik het tijdens de eerste nacht erg koud had omdat het lang duurde voordat de kachel opgewarmd was. in het hotel zullen de komende tijd de tapijten aangepast worden.
Gereisd anders in februari 2013

Eenvoudig, klein hotel met een centrale ligging.

., 28-1-2013

Voor een stedentrip oké, want de kamer was schoon, de matrassen comfortabel, het personeel vriendelijk en het ontbijt goed. Het beste was de ligging - je hebt in ieder geval een parkeerplaats in de ondergrondse garage nodig, anders weet je niet waar je met de auto heen moet. Alle mogelijke bezienswaardigheden zijn goed te bereiken! Het trappenhuis is niet zo mooi, bij de platgetreden houten tredes moet je voorzichtig zijn dat je niet achterover valt. De inrichting van de kamer was goed genoeg, maar helaas was onze badkamer volledig beschimmeld, zonder verwarming en zonder stekkerdoos. Bovendien zijn de muren van het hotel nogal dun. Desondanks zullen we terugkomen, aangezien de prijs ook voor een kleine portemonnee betaalbaar is.
Gereisd anders in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Commerz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Commerz in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Commerz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Commerz scoort een 5.8 uit 10 op basis van 5 reviews.