Hotel Strandlust Vegesack ****

Hotel Strandlust Vegesack
Strandlust Vegesack
8,3

5 reviews over Hotel Strandlust Vegesack in het Nederlands

Bij 4 sterren verwacht ik meer dan wel beter.

., 16-1-2014

Voor 4 sterren hotel verwacht ik meer! De lamp op het nachtkastje hield zijn positie niet en viel steeds naar beneden op het nachtkastje. In mijn kamer 216 is dat bij een van mijn voorgangers ook zeker gebeurd. De lamp viel blijkbaar op de wekker en had het omhulsel gesmolten! BRANDGEVAAR! Bovendien had stang van de lamp de hele muur gekrast, wat er erg lelijk uit zag! De hele kamer zag er al echt afgeleefd uit (tafelranden, kamerhoeken, muren etc. zeer gekrast). In de badkamer was de bekleding van de badkuip/douche zeer sterk verkalkt in de hoeken, maar verder schoon.
Gereisd anders in januari 2014

Superhotel in een saai dorpje.

., 31-10-2013

Goed hotel met een hoge kwaliteitsstandaard. Zeer gezellige kamers en zeer attent personeel. Helaas is de omgeving rond het hotel nogal saai en zijn er niet veel vrijetijdsmogelijkheden. Als je pech hebt en naar Vegesack moet, dan kan je het verblijf ten minste door een overnachting in dit hotel draaglijker maken.
Gereisd anders in oktober 2013

Weekend Bremen.

., 29-9-2013

Helaas maar voor één nacht in dit hotel. Ligging van het hotel is goed. Zou ik eens een weekendje een stadsbezoek doen, zou ik hier weer boeken. Ik wil niet midden in het centrum overnachten. Zeer aan te raden.

Perfect en heerlijk.

., 23-9-2013

Uitstekend hotel met zeer mooi locatie, direct aan de rivier de weser. Kamers erg mooi ingericht. Ontbijtbuffet met een zeer grote keuze. Goede bediening.
Gereisd anders in september 2013

Goed 4 sterren hotel in de buitenwijk van Bremen.

., 14-9-2013

De grote kamer beviel ons bijzonder goed evenals het uitzicht over het water. Alle gerechten waren zeer goed. We hebben van het ontbijt, koffie en gebak en het diner zeer genoten. De bediening was erg vriendelijk. De parkeerplaats was gratis en de verbindingen naar Bremen goed. Het treinstation is op loopafstand. Graag weer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strandlust Vegesack bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandlust Vegesack in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandlust Vegesack zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandlust Vegesack scoort een 8.31 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: